Få bort kissfläckar?
Nu är det så att Charlie har bestämt sig för att kissa på balkonggolvet (trä) och det har även kommit lite mot väggen som är vit! Hur får man bort det på bästa sätt? Vill inte ha massa kissfläckar på balkongen, speciellt inte då sambon och jag inom en snar framtid ska flytta till hus! 
Ätticka ;)
Sålänge det inte droppar ner till grannen o.o
Eller inte går att torka upp…Äsch, du vet vad jag menar xD
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#1 Det är betong under träplankorna, så det droppar inte ner till grannarna, haha
Men funkar ättika så bra att det inte blir några fläckar?
Ättika, eller vinäger. Jag tycker det tar bort fläckar bra. Men lika bra å prova, det kan inte bli värre iaf. Det tar också bort lukt effektivt.
#2 Jadå! :D Iaf för mig :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#3 #4 Okej tack för tipsen! :) Jag undrar dock om man ska ta bort det snabbt innan det riktigt "sjunker in", eller om det är lika effektivt på mer insjunkna fläckar?
Det är effektivt på insjunkna fläckar också.
Men använder du vingäger måste det vara typ äppelcidervinäger, eller vitvinsvinäger, balsamvinäger funkar nog inte så bra för den är så mörk.
Jag tycker vinäger är det bästa jag testat. (Ättika är lika bra men luktar så starkt så inomhus föredrar jag vinäger). Urinfläckar på plasten i buren o toalådan försvinner utan något slit alls i princip. Låt bara stå ett tag o några tag med diskborsten så är fläckarna borta.