Min nya kanin :D
Nu är kaninungarna 5 veckor så om 3 veckor får jag hem honom!
Igår fick jag nya bilder på dom å jag är fortfarande helt kär å har världens beslutsångest om vilken utav dom jag ska välja.
Alla är ju så gudomliga!
Dom är en blandning mellan dvärgvädur och löwen!
Jag vill helst ha den som är vitbrun, men Sandra (Hon som äger kaninerna just nu) trooor att det är en hona, så då blire nog en svartvit jag tar.
Vill även ha NAMNFÖRSLAG!
Vill att det ska vara ett "människonamn" alltså inte typ pricken, vitnos osv. utan ett namn.
Eftersom Saga å Alfred är det. Å helst ska namnet passa ihop med dom.
Först en bild där ni ser mamman och pappan längst upp, å så lite bilder på ungarna..
Den brunvita jag helst vill ha :)
Sedan då jag väl har bestämt mig om vilken unge jag ska ta så behöver jag även namn med Vilken färg? å så han har!
Och så en bild på den vitgråa ungen!
Har fler bilder på dom svartvita också, men eftersom dom ser typ likadana ut så räcker detta tror jag :)
Hjälp med NAMNFÖRSLAG å sådär, tack! :)
Just nu väljer jag på:
Theo, Alfons, Noah och Milo..
Men jag vet inte ^^

vad gulliga dom var<3:)

Jättesöta ^^ Jag gillar pappan :)

Är det alltså pojknamn du söker??

Den vitgråa (siames?) var ju underbar! Ifall du ska ha en hona tycker jag Tindra eller Thea, är det en hane tycker jag Alfons eller Elvis. ;D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jaa, dom är underbara :) Pappan är verkligen jättejättesöt :)
Det är en kille jag ska ha, ja.. Och just nu är favoritnamnet Alfons, känner som att det passar rätt bra ihop med Alfred också ;) Men jag vet inte.. jag känner ändå inte 100% för det namnet, så ja.. ifall ni vet något så tar jag tacksamt emot förslag!

ja kankse nellie om det blir en tjej
och kankse hampus, alfons eller rasmus
#10 Det blir en kille (:
Hampus tänkte jag faktiskt först på, men det heter min brorsdotters hamster, det går inte riktigt eftersom jag umgås med dom i princip varje dag.
Rasmus har jag också tänkt på, men det känns.. sådär. Å så brukar jag vara barnvakt till en kille som heter det :)
Alfons såklart! Saga, Alfred och Alfons, låter ju hur bra som helst!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#12 Jaa.. kaaanske ;D Jag gillar ändå inte det namnet lixom.. jättemkt.. men om jag inte kommer på nått annat så blir det nog det! ^^

Rasmus är världens finaste namn :)
Alfons och Milo tycker jag.

Kanske Felix, Emil, Casper, Hugo, Nicke, Pontus eller Ville? ;D
Jag har nu lagt till några nya namn på min lilla lista jag har ;D
Så nu ser den ut såhär:
Alfons
Liam
Theo
Kasper
Hugo
Rasmus gillar jag mkt, men det heter min bästa väns marsvin, så det går inte tyvärr.

Alvin, Melker, Caesar, Viggo?

Viggo till den där brun/vita & Hugo till den vit/gråa XD

Liam var ju skit snyggt!
glömde några namn: justin och aaron
Alltså.. gud vad jag känner många som ni ger NAMNFÖRSLAG på, men ja.. Viggo heter min grannes (och en utav mina bästa vänners) lillebror.. Så det går nog inte så bra eftersom jag umgås med dom ofta å så.. även om jag gillar namnet!
Alvin och justin gillade jag, har lagt till dom på min lista nu ;)

Liam :)
www.frihetenskaniner.se
Åh, den vit/gråa ungen hade jag velat ha!=) Den var jättefin!:D Den brun/vita är också en favorit :P Jättefina ungar!:D

Alvin och Alfons gillade jag :)
Ifall den brunvita är en kille så ska jag ju ha den, det är redan bestämt.
Annars har jag tänkt hela tiden att jag ska ta en vitsvart, men nu blir jag mer å mer osäker.. kanske ska välja den vitgråa istället.. Åh. Aja, jag har ju tre veckor till att bestämma mig på så ;)
Alfons å Alvin gillar jag med, men det känns nästan lite FÖR likt Alfred (Som min ena kanin heter)
Men ja, jag vet inte..

Saga, Alfred och Alfons klingar typ inte.
Jag tycker nog inte namn på S eller A ..
Saga, Alfred och Hugo tycker nog jag (:

#2: Åhh, en liten Gizmo ju :)
#26 Nää, precis. Jag tycker inte riktigt det jag heller..
Just nu är Liam, Theo å Hugo favoriterna, tror jag. Haha.
#27 Jaaa :D Hihi ;) Såg hon ut ungefär sådär när hon var liten? (:

Funderar på att döpa min hona till Thea :D Så jag "röstar" på Theo xD
#29 Åh. Thea är jättefint ju, även om jag gillar Saga å Leia liite mer, men det är ju DIN kanin å du som ska välja ;D
Jag gillar Theo jättemkt, men det känns så konstigt att säga på nått vis x) Igår satt jag å Amanda å testade med olika namn.. vi satt här på mitt rum ba: "kooom theo.. kom gubben.. heej theo" typ med världens bebisröster. Haha.
Då kändes Hugo å Liam bäst, men ja. Det är svåååårt!
#31 Åh.. ja, dom ser ut att vara lika ju :D
Embla är en löwen va? Eller blandar jag ihop henne med nån annan kanin? :D
Embla är väl en liten hermelin har jag för mig :)
- Mvh Emma
Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hem min lilla kille :D
Men det går inge bra med namn.. Funderar mest på Hugo, men det känns inte heeelt helt bra. Min brorsdotter tycker Liam, men det känns inte heller helt bra.
Åh! Ingen som har några fler NAMNFÖRSLAG? :)

Hm, hugo tycker jag är jättefint :)
Det här är mina lilla lista på vad killarna i gizmos kull kanske får heta:
- Viggo
- Laban
- Claude
- Algot
- Max
- Noah

#32: Embla är en hermelin, samma med Engla & Emilo :)
www.frihetenskaniner.se
#35 Tack :)
Jag gillar Viggo jättemkt, men min grannes lillebror heter det, så det går inte så bra. Laban gillar jag också, men det känns inte som att det passar så bra ihop med Saga å Alfred.
Algot känns för likt alfred, å så känner jag en gubbe som heter det ;D
Casper, Oskar, Jesper, Leo, Benjamin, Pontus, Teodor, Leopold, Sture, Sune, Dennis…
Gillar Casper och Jesper bäst utav dom, tror jag :)

den igråa var ju det sötaste jag sett…himalayan?
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#38 Min salamander som jag hade för några år sen hette Kasper, och hans brorsa Bullen. Haha. Så jag tänker bara på dom när jag hör Casper/Kasper. Jag döpte honom för övrigt efter Kasper i Arvingarna. Hahha. Sååå pinsamt x)
Men det är ett jättegulligt namn, så kanskeee.
Jesper heter en bekants barn, så det vill jag inte direkt.
ÅH VAD DET ÄR SVÅRT MED NAMN :/

Molly?
#41 Det är en pojke..
DOMINO tycker jag :)

Claes?