Följer efter mig!
Min kanin mufin är en okastrerad hane på 1,5år, jaja idag har han fljt efter mig hela dagen när jag haft han lös och när jag släpper in han i buren så blir han ledsen, han har gjort allt jag bett an om tex stå på bakbenen, snurra, tass, legat kvar på rygg och allt, pappa garvade ijäl när han följde efter mig, jag sprang iväg och han kutade efter, jag ska försöka lägga in en video på torsdag kanske imorrn!
Världens underbaraste kanin alsså! <3
sötisen! 
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
min kanin är också så :) och detta uppskattas verkligen :)
/Kram Betul ♡
Aww.. :3
Naj vad gulligt :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Härlig kanin :)
Han tycker om dig!
Men åh, det är så himla gulligt och visst blir man glad? :)
Awe, han gillar dig! :D
ååh va kul!
Förlåt för lite OT men kan du inte såhär lägga upp en video när man lär kaniner stå på baktassarna oså :)
Gulligt!
tack allihopa!
#5 ja de verkar så :)
#6 ja man blir ju jätte glad, jag släppte han lös klappade honom lite tänkt ha han lös lite så följde han efter mig sen när han stannade så klappade jag ked händerna så kom han <3333
#8 ne inget ot tycker jag, jo kan göra de, antingen idag eller på torsdag kanske imorrn.. :)
#9 ja värdens gulligaste <3 :D
Va fint! Rolig kanin! Så är kaniner när de får springa fritt, så mkt lyckligare än i buren. 
Tänk bara på att "kuta" försiktigt, ibland kommer kaninen in mellan ens ben och det kan gå illa - allra mest för kaninen.
Okastrerade hannar gillar ju att cirkla runt.. så, ja, jag skulle välja allt annat skoj men ta det lugnt med springande (eller iaf ha jättekoll).
#11 ja då, jag brukar säja stanna sen springer jag iväg sen när jag stannar och klappar med händerna så kommer han jättefort springandes ;)
#8 Menar du mig? Jag lärde min lilla guldprins att stå på bakbena, gå på bakbena och cirkle på komando, men jag kunde inte ladda upp videon påyoutube.
#12 Det låter toppen. Visst är det en rolig lek! (även om jag måste säga att jag inte har lika bra diciplin som du har, på min Kung Kanin
)
Men det är helt underbart att se honom komma i full karriär. XD
#13 jag tror hon mena mig.
#14 Aaa ;)