Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1133 ggr
mandyosv
2

Vadå ot på helger?

Såg i instagram tråden att de stog " ot stopp på helger?"

Vad är det för regel och varför det? haha

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Katten_
0

Vet inte heller, tycker det är dåligt :(

/Christel & kaninerna! Glad

[MiniPim]
3

Haha, den sämsta idén någonsin xD

Det blir för många OT inlägg på heljer, därför!

Klara.b
0

#2 jag håller helt med dig! Tycker inte om idéen heller! Men det är som sagt att det inte ska bli för många OT trådar på helger!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

mandyosv
4

Vad löjligt, om man har tråkigt på helgen så kan de väl va trevligt med lite ot inlägg? xD

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:

Zvintos
5

Anledningen är att vi förut hade problem med en massa OT-trådar. Forumet är främst till för att diskutera kaniner, vilket hörs i namnet. Men ett tag var det fler OT-trådar än kanintrådar och därmed kände vi att det behövde begränsas lite. Allt OT behöver man inte heller skriva i nya trådar om, utan kan likväl diskuteras i klotterplanket.

minaninar
0

Ja och det finns ju massa OT-trådar och dem får man väl skriva i?Skrattande

Zvintos
2

#6: Absolut får man det, man får bara inte skapa några nya OT-trådar på helgerna. Glad

För att förtydliga regeln så får man alltså skriva OT-inlägg om man vill, oavsett om det är helg eller vardag. Men under helgerna så får man bara skriva OT-inlägg i trådar som redan finns, inte skapa nya.

Fridaaaa
5

Äh varför klaga? Det är 2 av 7 dagar i veckan man inte får skriva lite OT. Finns ju klotterplanket om man vill det?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Stiinisen
5

Tycker det är en bra idé , Kanin.ifokus handlar ju om kaniner , inte om ex vad jag åt till frukost! ^^
Men man fåt passa på under veckan , annars får man skriva det i klotterplanket. Tungan ute ^^

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

mandyosv
0

Ahaaa i get it :D

oliiver
1

#9 håller med dig. Varför ska man skriva saker som inte har något just med kaniner att göra just när det heter kanin iFokus. Själv tycker jag att det ska vara OT stopp varjedag med tanke på att ingen av dessa trådar har med kanin att göra. Men man kan ju skapa en tråd där det bara kan vara OT, som klotterplanket.

/Kram Betul ♡

LizziemedZ
0

Vad e ot?

[Guldvingens]
0

Off Topic

Med andra ord; Har inget med ämnet att göra

Off Topic på en kaninsida är sånt som inte har med kaniner att göra.

mandyosv
2

Tycker verkligen det var fruktansvärt dåligt av er att låsa min OT- tråd om den stackars fölungen som inte har någon mamma bara för att det är helg! SÅ DÅLIG STIL!

[MiniPim]
3

#14 Du kan ju skriva det på hästar eller något liknande iFokus annars.. :p

mandyosv
0

la ut de överallt typ. och det finns ju många på kanin, så varför inte? en mer relevant och viktig tråd än "vad har du gjort idag"

walter
1

Läste den här tråden när den dök upp i uppdaterat till höger när den startades. Läste nu för at se vad som skrivits.

# 16. "la ut de överallt typ". Ja inte på iFokus i alla fall. För kikar jag på din inläggslista så ser jag bara två hästsajter. (sen plus kanin då) Det finns ca 20 sajter som har med hästar att göra på iFokus så är nog större chans att hitta en amma till ett föl på någon av dom än en kaninsajt.

hej

mandyosv
0

#17 Nej men på facebook. Och vad spelar det för roll om jag la ut den här ändå? Allvarligt talat. Det ger väl bara fölet fler chanser till överlevnad. LOL

walter
0

Flest chanser får den om det läggs på hästsajter.

hej

mandyosv
0

givetvis, men läggs ut här med = mer delningar.

Jag la ut bilden innan och den har nått över 300 delningar nu så tror mitt val av spridning fungerat utmärkt.

walter
0

Alla sätt är bra utom de dåliga. Så länge rätt människor ser det så det blir resultat.

hej

Fridaaaa
0

#14 Man kan ju klicka in på sidan ändå fast tråden är låst. Alltså till din länk

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.