Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 761 ggr
valorous.kid
0

(K) lejonhuvad

har någon en: lugn, snäll hona med en fin päls och ett bra temprament till salu? Jag ska nämligen börja avla och vill ha en snäll hona för att hon kanske ska bo i samma bur som min kastrerade hane. Jag kan tyvärr inte köpa henne före slutet av april p.g.a. Resa till grekland. Jag bor i stockholm och maila mig gärna på Emblafroberg@yahoo.se om ni har någon lämplig kull på gång. Hoppas ni har någon kull! ;)

Skogsdalens
0

Jag kommer få en kull med lejonhuvade kaniner efter supertrevliga föräldrar! Förväntande färger är svart, svart/gul japantecknad, svart otter, madagaskar, white zobelsiames brun mm. Kommer finnas både wienertecknade och ej wienertecknade. Blåögda och brunögda. :) Mamman är svart/gul japantecknad wienertecknad, pappan är svart wienertecknad blåögd. Finns i Söderhamn, men transport mellan Stockholm och Söderhamn har alltid gått att fixa! :) / Sandra Larsson Www.skogsdalenskaniner.weebly.com

Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk Glad

valorous.kid
0

#1 så dom är renrasiga? eller? och när ungerfär kommer dom? som jag sa åker jag till grekland i slutet av april och vill inte köpa någon innan dess…

Skogsdalens
0

Japp dom är renrasiga :) Båda föräldrarna är superfina i kroppen! Kommer para dom så fort honan är villig, så från PARNING till försäljning tar det ju tre månader.

[sstorm]
0

Jag kommer ha en hel del ungar, renrasiga med stamtavla. Finns i Bålsta.

valorous.kid
0

oki, du behöver inte vara orolig att dom inte kommer att trivas här ;)  jag är ganska erfaren!

hon(jag vill ha en hona)kommer att få en stor bur, en kompis, en Hage, och en bra matte!

om du vill kan du få se en bild på min kanin jag har nu eller kanske besöka mig och se så att allt står rätt till! Flört

valorous.kid
3

Skogsdalens
0

#6 vilken snygging! :)

tilde&twix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna fina tös får ungar i början på juni som kommer att levereras i augusti. Bor dock i skåne, men jag ska eventuellt upp till e-tuna i slutet på augusti och om du är intresserad så är det bara att skicka ett mejl. Jag är ju aktiv här minst en gång om dagen.

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

valorous.kid
0

#7 tack ;) #8 vilken sötis! Ska fundera på det ;) Det är fortf inye säkert att jag äns skaffar en hona…

Fulia
0

Ska du sälja den honan? :)

valorous.kid
0

Det blev ingen alls förresten ;P jag ska para honom och sen får jag en hona ur den kullen som sällskap år honom ist ;)

starfredberg
0

har du hittat någon? :)

Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur

Fridaaaa
2

#10 Snälla nu får du sluta. TS skrev att hon söker en hona! Då ska hon väl ändå inte sälja den?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

valorous.kid
0

#12 läs #11 ;)