Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 330 ggr
Elino
0

Vad ska man ha?

HEJ JAG HETER ELIN OCH HAR EN  DVV KANIN PÅ 5-6 MÅNADER. jAG HAR 10 KOMPOSTGALER SOM UTE Hage ÅT HENNE OCH JAG UNDRAR VAD JAG SKA HA I DEN T.EX. HINDER ,HUS. TINGELING!Glad

Stravaganza
0

Du kan kanske ha ett hus? Och kanske tak om det regnar..

Keligast
0

de finns mycket du kan ha:

grenar, hus, stenar, stockar, tunnel m,m

Elino
0

bRA GREJOR

Stravaganza
0

Stenar? Varför ska man ha det? *Undra*

[Quellii]
0

#4 - Kan vara roligt för kaninen att klättra upp på, blir en rolig miljö för dom :)

Mysofi
0

Man kan också sticka igenom en lagom tjock pinne som går från ena sidan av hagen till den andra, då om kaninen ska springa från en sida av hagen till den andra så måste den hoppa över pinnen, bra träning ;) 

Det är lite svårt att förklara, hoppas ni fattar ändå!! ;D

Lotta_A
0

Använd fantasin. Gå ut i skogen och plocka lite med dig lite saker hem bara :)

Tina-A
0

Du kan ju försöka göra ett litet landskap! Gå ut i skogen och plocka med dig nerfallna grenar, mindre "stockar, stenar.. Du kan lägga in rör, blomkrukor, jordhögar, gräva gropar.. Du kan också hänga ett snöre i gallret från ena sidan till den andra och hänga upp roliga saker, som typ äppelbitar, maskrosblad och sådär. Bara fantasin sätter gränser :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sosso
0

Ja, håller med ovanstående. Finns hur mycket som helst ! :o Men det viktigaste är ju att den har skydd, vatten och gräs/hö..

Nathalieee
0

#6 sådär har jag i en av mina rast hagar  :) dom värkar tycka dt är suuper kul för dom hoppar nästan hela tiden fram & tillaka ;D

Fast man får inte  sätta för högt då , dom kanske snubblar och skadar  sig .

Mysofi
0

# 10 Kul!! Tycker det är väldigt bra, säkert bra träning om de ska hoppa :D