Rekommenderar Zooplus.com
I fredags la jag en beställning på www.zooplus.com Nyss fick jag sakerna levereade direkt till dörren. Mindre än en vecka senare. Det kan man snacka om snabb service med tanke på att grejerna skickades från Tyskland.
Så jag kan iaf rekommendera Zooplus.com
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Syrran har beställt där ifrån.
Och då hade dem massa krångel med paket som skickats tillbaka osv men dem har kanske löst det nu? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men nu undrar jag hur Meister Lampes bio-nagerflakes ser ut i verkligheten? Luktar de gott? Vilken färg? har de? Är de väldigt torra, eller känns de lite saftiga. (Kan inte förklara men Pre Alpins Lepo Sensitive som jag har de känns liksom lite fuktiga eller som om det finns kvar av någon saftighet, samtidigt som jag förutsätter att de inte blir dåliga.) De luktar underbart starkt örtte med starka inslag av något kamomillaktigt och andra väldigt tydliga örter.
Jag tycker också zooplus verkar toppen på flera sätt, billig gräns för gratis transport t.ex.! Vissa foder är inte vad jag skulle kalla bra och inget jag skulle köpa då jag tycker de har fel värden, men andra foder tycker jag verkar helt bra, Meister Lampe t.ex. Och en av Bunny Natures tyckte jag var okej i alla fall.. Den som hette kanindröm tror jag det var, för huvudbeståndsdelen var en massa örter och ängsväxter.. och den var sädesfri.
#2 Den är lite lurig för det står Nagerflakes, men på bilden och senare i texten står det cobs och det man får hem är cobs. Är som stora pelletar på ca 2 cm i diamteter. Går lätt att bryta sönder och man ser långa höfibrer. Jag tycker det luktar gott. Tror spontant att kaninerna nog kommer gilla det.
Om jag hittar sladden till kameran så kan jag lägga upp en bild.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Jag har beställt bassa saker från Zooplus.dk, leverans inom 2-5 arbetsdagar och allt levererat till dörren! Superbra! 
#3 Coolt! Jag har Pre Alpin Lepo Sensitive hemma, intressant och räkna på om det blir billigare med Meister Lampe, och vore intressant att veta om det till synes är samma "kvalitet". Jag skulle kunna tänka mig att skicka några för jämförelse.
PMa om du vill.
#4 cootl! Vad beställde du? Man är ju nyfiken.