Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 4331 ggr
Melissa Ericsson
0

"kanin med öppnade ögen"

Jag har adrlig sätt min kanin sova I de nåt fel om en kanin sover med "öppnade ögen"

bambiiii
0

kaniner sover sällan med öppna ögon,… men de sover i minuter inte i timmar;) så du kanske har otur och aldrig lyckas fånga en blick:3

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[sstorm]
5

Kaniner sover faktiskt tvärtom, ofta med öppna ögon. De har som en tunn hinna som skyddar ögonen som de kan se igenom för eventuella faror. Så när de ligger och ser "sömniga" ut med halvöppna ögon sover de oftast :)

[Tilde]
2

Mina kaniner sover med stängda ögon, det har jag sett flera gånger :) Men de vaknar jättelätt och sover inte så länge.

Beatrice_Love_Kaniner
2

haha, min ena kanin ligger ner på sidan och har stängda ögon och liksom springer i sömnen ibalnd.

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

[TeamGolden]
0

#4 haha, samma här med mina tokar! Flört

bambiiii
0

2# va?? allvarligt?:O det stod på boken att de sällan sover med ostängda ögon

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

vevve89
0

Min hane sover nästan alltid med stängda ögon, gjort sen han var liten. =) Väldigt avslappnad i sin bur. Ibland ligger han så stilla att jag typ måste buffa på honom (dålig hörsel och syn då han är gammal och blir helt vettskrämd om jag inte gör det när jag är i buren, sen somnar han oftast om igen) Min gamle gubbe<3

Honorna däremot sover sällan med helst stängda ögon, de håller mer koll på vad som händer.

[sstorm]
0

#6 Eftersom kaniner är bytesdjur är de ju ganska smart att kunna se och sova samtidigt :)

Stiinisen
0

Hihi Mina kaniner är sjusovare , det är jag som får väcka dom.
Och det är inte alltid lätt ;)
Man får gå fram och sitta och prata lite , i några minuter , annars får man öppna buren och putta lite på dom ;)

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/