OT- historia :3
Hello, jag är en pytteförfattare här, och på sims i fokus så finns det trådar där man kan skriva historier om sina simmar, och då tänkte jag testa det här, eftersom jag "känner" er mer, än de på sims i fokus :3 ska börja idag. Snart. :) Historien kommer handla om en ung flicka, Ella.
Ska bli som flera kapitel. Hoppas ni gillar det :3
/Christel & kaninerna! 
Den här släkthistorien börjar med den unga tjejen Ella.
Ella har alltid varit en i mängden. Hon var inte en av de populära tjejerna, och inte en av matte tjejerna. Hon var alltså en sån ingen brydde sig så mycket om. Nu när Ella är 20, har hon flyttat till ett pyttehus, eller hus och hus, 4 väggar, en säng, en toa och ett kylskåp. Det är allt Ella äger och har.
Och allt hon har i fickan är 20 simdaler.
Det ska hon klara sig på innan hon skaffar jobb. Så Ella åker till den stora staden för att hitta ett jobb, och eftersom Ella älskar barn, söker hon ett jobb som barnvakt. Och hon fick det! Bara det räcker så hon kan köpa mat och renovera huset lite.
Det är Ellas första dag på jobbet, och hon tjänade 28 simdaler, fjuttigt men det får räcka tills vidare…
(tappade bort mitt sims nu, ska leta idag,så kommer bilder!)
Hoppas ni läser vidare om Ella :3
/Christel & kaninerna! 
Nu när Ella har en jobb, så vill hon hitta den rätta killen att skaffa barn med. Så Ella åker till storstan igen, och sätter sig på en iskall bänk. Eftersom Ella älskar att läsa tar hon fram en bok ur väskan och sätter sig och läser. Så kände hon en liten knuff i ryggen. Ella vände sig tvärt om. Där stod en kille, ungefär lika gammal som henne själv, kanske ett år äldre. Han presenterade sig som Eric Williams. Han var en riktig flörtare, och Ella gillade honom direkt. Hon vågade inte bjuda hem honom, hon ägde ju bara en säng kylskåp och toa, inte direkt ett hus. Men Eric gav henne sitt telefonnummer. Men hon hade ju inget telefon! Vad ska hon göra då? Antar att jag får fråga någon om en telefon då. Suckade hon tungt för sig själv. Men hon ville inte gå miste om Eric, så nästa dag åkte hon till jobbet, och bad en förälder till barnet hon passade om att låna hans telefon, det går bra, sa han. Ella tog lite blygt telefonen och gick till ett hörn, när Eric svarade fick hon en klump i halsen. Men hon tog mod till sig, och bjöd ut honom. Han svarade ja! Hon ska träffa Eric på stranden kl 6 i morgon…
/Christel & kaninerna! 
Ingen som följer? bilder imorrn eller ikväll!
/Christel & kaninerna! 
Jag gör :D
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Haha Jana :)
/Christel & kaninerna! 
Jag med 
way :) :3
/Christel & kaninerna! 
Roligt initiativ. =)
Tack :)
/Christel & kaninerna! 
O nej! En av barnen Ella passade var en riktig bråkstake!
Ella har helt tappat intresset för barn. Hon har nu bestämt sig att aldrig skaffa barn! Hon vill inte ha en sådan unge! Uh nej!
Ella känner att dejten med Eric imorrgon kommer bli bra, och hon längtar, hon ska bara göra en liten makeover först!
(Bilder kommer imorgon) :D
/Christel & kaninerna!