Presentera era Hermeliner.
Här fr ni gärna presentera er hermeliner.
Nemen gud va söt, en fråga bara vad betyder VBÖ?
Ni får gärna skriva personligheten om ni vill 
har tre renrasiga för tillfället :) en blå hona som heter nosahills Zelda, kallas kakan, min fina tjej som klarade sig igenom sjukdomen som spreds här på gården (förlorade alla kaniner förutom kakan…), super go och utställd på 93 & 94p. hon står mig riktigt nära hjärtat! en bourgogne hona som heter blåvikens henna, lite skygg men ack så fin! också utställd med bra poäng, minns inte i huvudet dock :/ men hon söker ny matte/husse… en bourgogne hane som heter blåvikens impuls, super fin hane men pampigt huvud, detta är "pojkvännens kanin" och han kallar honom för ron, som i ron i Harry Potter haha ;) det va mina rasrena på gården just nu! :)
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/
#2 Vbö = förkortning av vit blåögd vrö = förkortning av vit rödögd :)
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/
Detta är min lilla ninis, Selma. :)
Är antagligen inte helt renrasig, men är till storleken som en hermelin, även öronen. Så hon har mycket hermelin i sig. Selma är en snäll liten dam på 6 år med mycket humör i sig i buren. Utanför buren är hon dock en riktig kelgris. Gillar att ligga i gräset och slappa, även att hoppa. Hemma hoppar hon lätthöjd med god marginal. Hon har tävlat 2 gånger, då i mini klass. Hon har vart lte orlolig på tävlingarna, och tyckt det vart lite läskigt. Men förhoppningvis blir det bättre med tiden. :) Selma är värdens underbaraste lilla krabat. <3
//Julia
Fina kaniner, #5 söt med stora ögon 
#6 Tack. 
//Julia