Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 2004 ggr
Salish
0

Bröstsele i storlek small?

Någon som vet var man kan hitta det? Alla bröstselar jag hittat är i storlek M och L, och det funkar inte på min lilla dvärgvädur. Gärna nätbutik.

NelliZ
0

*Tass*

Skulle oxå vilja testa bröstsele till min lilla kanin.  Men verkar ju inte finnas någon anpassad för mindre raser :/

//Julia

sunnymybunny
0

#1 : Bogselar i storleken small finns ju på Rabb-it.se är det för stort ? Man kan också special beställa mindre eller större storlekar :) Kolla där du !

NelliZ
0

Oj, ursäkta, menar givetvis bröstselar. Skrev fel där. x)

//Julia

alicekanin
0

Vill också ha en bröst sele i storlek small… Har tänkt att sy en till min lilla Tingeling för tror att hon går bättre i bröstsele.

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

Haztparken
0

Rabb-it.se som #1 skrev, har jättefina selar! Både H-sele, Bog-sele och Bröst-sele, fina färger och bra kvalité! :)

[_hsleiufhbtv]
0

#5 Rabb-it har inte bröstselar.

Haztparken
0

#6 Inte? Det hade dom innan när jag skulle handla, dock över 1 år sedan men men, synd!

gaabriellaaa
1

Jag köpte en bröstsele på en norsk sida som jag är otroligt nöjd med. Det kan ju hända att man får räkna med dyrare frakt kanske, men iallafall: http://annesela.no/

edit: för er som inte vet så är brystselar på norska bogselar så bli inte förvirrade Flört bröstselar kan man hitta under kategorin "I-seler"

Salish
0

Jag har funderat på att sy själv men det verkar ju lite klurigt att sy bröstselar. Bogselar är lätt, men bröstselar måste ju vara mer exakta.

Fridaaaa
0

tallbacken gör kanonselar! :D Men tror hon bara för h-selar och bogselar

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_hsleiufhbtv]
1

#10 hon har faktiskt testat två bröstselar och tror hon tar emot beställning på dom nu :)

Fridaaaa
0

#11 Okej för hittade inga på hennes fb sida:)

[_hsleiufhbtv]
0

#12 tror hon la upp bilderna på sin privata Facebook ^^ men bara att maila och fråga!

Fridaaaa
0

#13 Aha oki :P
Dock ska jag inte ha bröst sele så ;)

NelliZ
0

Lisa (tallbackens) sälja selar på tävlingar, har själv köpt en bogsele av henne som är väldigt bra! Kan fråga henne på nästa tävling om man kan köpa bröst sele av henne. :)

//Julia

[_hsleiufhbtv]
0

#14 nej men TS x)

alicekanin
0

#15 gör hon bröst selar då?

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

[Guldvingens]
0

Lisa Jönedal gör bröstselar. Bara att maila henne så hjälper hon till så att måtten blir rätt för just din kanin. =)

Salish
0

#18 Hur kommer man i kontakt med henne? Har hon någon webbsida?

NelliZ
0

#19 Man får mejla henne. :) Kan rekomendera, det är väldigt fina selar.

tallbackens@hotmail.com

//Julia

Fridaaaa
0

#18 Det är väl hon som har tallbacken? :)

[Guldvingens]
0

Ja precis :)

Gick till och med och dubbelkollade på hennes sidor (är vän med henne privat, samt gillar hennes sida med selar + kaninuppfödningen). Och då hade hon gjort sina första bröstselar i början av juli och kunde ta emot beställningar på såna också.

Salish
0

Har mailat henne om det nu. Det var ju bra pris på selarna och jag skulle kunna behöva en till Manfred också.

Salish
0

En till fråga! Någon som har något tips? på vilken/vilka färg som kan passa på en mörkbrun/vit holländare? Och på en ljust brunbrokad dvärgvädur? =)

NelliZ
0

Rosa! :´>

Nyanser av blått, turkost? Lila, och kanske grön.

//Julia

Salish
0

Jag har funderat på grön, mörkgrön och mörkbrunt är ju fint, men hehe jag kan inte bestämma mig. x)