Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 6778 ggr
Frida-221
3

Lejon huvad kanin.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! jag har  köpt en fin bur på blocket, och nu är den redo för att en kanin ska flytta in. Jag har två kaniner som bor i samma bur. Men den nya ska få bo själv i den nya buren. Jag tycker Lejonhuvad kanin är väldigt söta.  Dom två andra kaninerna jag har är dvärgkaniner.

Så jag tror att jag vill ha en lejonhuvad dvärg kanin. Är det någon som har en sån?    Glad                  Är dom lät hanterade? För jag skulle vilja ha en kanin som man kan pyssla mycket med pelsen.   tacksam för svar!

Norberg90
1

Jag har några Lejonhuvade Kaninungar till salu :) http://Angies-kaniner.se

Http://Angies-Kaniner,se

Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.

Dvärgvädur i Viltgrå

Frida-221
1

Oki! Ska kolla!  Glad

Frida-221
1

Den Kruzz , Zobel brun brokade hanen var väldig söt!!!!!

Men jag vet inte om jag kan köpa en för vi ska iväg imorgon och kolla på några kaniner :(

Men den var sjukt sööööööööt!!!!!!  Glad      Men tack en då! 

//Frida

Frida-221
1

Men är dom roliga och mysiga lejonhuvade kaniner? och dom behöver väl mycket hårvård?

[Linn H]
6

har du tillstånd till den där bilden?

[Tilde]
2

#4 Jag har en liten fluffig lejonhuvad. Jag måste väl borsta hennes päls en gång i veckan eller liknande, men det är bara för det ofta fastnar halm eller liknande i pälsen!

Hon är väldigt snäll och gosig, men lite busig. Tungan ute

Norberg90
1

#Ja Kruzz är helt underbart söt. De är jätte mysiga allehopa. Kräver endel pälsvård ja :)

Dvärgvädur i Viltgrå

Frida-221
1

Oki!  Tack

Frida-221
1

ska visa min mamma kruzz även om vi kanske inte kan köpa en

Frida-221
1

Hon tyckte dom såg jätte söta ut och sa ohh så fort hon såg dom…

Bor du i södra stockholm?

[Linn H]
4

Frågar igen, har du tillstånd att använda bilden?

BusBella
2

För det första, det finns ingen ras som heter Lejonhuvad dvärgkanin eller Dvärgkanin, för det andra är det på bilden en Lejonhuvad dvärgvädur och för det tredje behöver du tillstånd för att lägga ut bilden här.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[Linn H]
1

Håller med #12.

Personen som har fotat bilden ger inte ut tillstånd att använda hennes bilder.

Frida-221
1

Förlåt, Jag visste inte att man inte fick ta bilder. För jag letade på google efter en bra/gullig bild på en lejonhuvad kanin, som jag kunde lägga upp.  Och jag vet inte hur man kan ta bort bilden…   Vet någon av erhur man tar bort bilden? 

//Frida

BusBella
1

#14 Du kan inte ta bort den nu eftersom det gått mer än en timme, men Medarbetare kan göra det.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Norberg90
1

#10 Nej tyvärr bor jag ganska långt ifrån Stockholm. Bor mellan Uppsala o Gävle :/

Dvärgvädur i Viltgrå

fialottans
1

Jag har en lejonhuvad kanin som snart ska få ungar. De är otroligt söta och fina att ha att göra med och blir väldigt tillgivna om du uppfostrar dem ordentligt. :) 

Skrev ett inlägg igår om det, kolla gärna om du är sugen!

http://kanin.ifokus.se/discussions/4ff38fd7d4ebea5f6f000a19-intressekoll-kaninungar

Vänligen Elin

Frida-221
1

ja jag ska kolla!Glad

Frida-221
1

Ockej vad synd Norberg90 för vi tyckte dom var jätte söta specijelt Kruzz!   Lycka till med att sälja dom!   //Frida    Flört

TwisterJ
1

Jag har men de är dvv korsningar men as söta! finns 3 viltgrå 3 svarta och en viltzobel Skrattande för en tar jag 200 och för två tar jag 300 Tungan ute De finns i Gävle men transport kan nog ordnas om det är så! Finns det något intresse ? Flört hemsida: http://twistersuppfodning.weebly.com/

Fridaaaa
1

Finns ingen ras som heter lejonhuvad dvärgkanin. Och kaninen på bilder är en lejonhuvad dvärgvädur (ser det ut som)inte lejonhuvad kanin. Sedan måste man ha tillstånd innan man tar bild, även från google.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mannez
1

Har en kull med lejonhuvade kaniner, men lite dvärgvädur finns i dom. Kan tas upp till nynäshamn och så långt som till gustavsberg i augusti när de är leveransklara.

Hälsningar Amanda och kaninerna

KlaraTucker
1

Jag har ett gäng lejonkaninungar tillsalu. Både avelsdjur och kelkaniner. Ska ut och fota på 2 av kullarna i hälgen som jag inte har lagt ut någon bild på än.

Kolla in på www.anglabackenskaniner.weebly.com :)

Om du är intresserad kan du skicka ett mail till anglabackenskaniner@hotmail.com

Bor i Dalarna. :)

Dom är daglit hanterade och vana vid djur och barn. Har ungar med mycket och lite päls! :)

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

Frida-221
1

OK! Tack men jag har redan köpt en kanin nu…  Glad

Fridaaaa
1

#24 Vad blev det för kanin? :)

Frida-221
2

En svart jätte söt liten dvärg vädur.

Fridaaaa
1

#26 Ok har du bild på den? =)

Frida-221
1

Nej tyvärr… Den är jätte söt och aktiv lekfull…