Tack!
Kanske lite onödigt tråd men, jag är skit glad:) Idag då var jag ute med min tös. När vi skulle in så bärde jag henne, jag hade glömt att hon brukade sprattla. När jag tog av selen kom jag på att hon inte sprattlade : D Jag blev jätte glad. Tack vare er som har hjälpt mig :'D
När jag är ute med Filippa frukar kopplet fasna vid bena. Kan kaninerna få panik då=? Jag blir rädd..
: ''D
åh. kul att det går bra. din lilla nin kommer säkert bli hur tam som helst.
#2 Japp, det tror jag också :)

Men du hade ju glömt nu att hon brukar sprattla… Det kan vara så att hon innan kännt att du var osäker på henne, och nu var du inte det! Så då smittade inte osäkerheten av sig på henne.
Bra jobbat! 
Kramar//Carro
Jaa :) Hon kännde väll att jag inte var osäker :) Jag bara bärde henne och gick xD För jag blev rädd då hennes koppel fasnade i benet. Så hon sprang runt och runt. Men jag fick tag i henne :)
Vad kul att hon börjar bli tamare =)
Japp! Tack för att ni hjälpte mig :)
Kul med framsteg!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Åh vad roligt :) Grattis! Fortsätt :D
Roligt! :)… Sea har också slutat sprattla nu ;)

Vad roligt :D Med ännu mer tålamod kommer hon bli en riktig ängel ;)
Så roligt :)
- Mvh Emma
Fastnade själv kopplet i hennes ben? Håll upp kopplet istället så det inte är på marken för om hon fastnar kan hon bli rädd.
Kul att hon inte sprattlar. Hon kommer nog bli supersnäll kanin. :)
Kul att hon blivit tamare!
När kaniner fastnar med benen i kopplet kan dem göra sig riktigt, riktigt illa. Försök hålla kopplet nära marken när hon trasslat sig så hon kan "hoppa ur". Om hon trasslat sig ordentligt ska du släppa kopplet.
va roligt :)

kul :) Min kanin börjar sprattla som bara den när kopplet kommer under magen eller nått x] Fast det lossnar sen xP
Tack :)