Zvintos A-kull #2
Förra tråden börjar bli aningens lång, så jag fortsätter i denna. Kullen är nu 3½ vecka och växer så det knakar! Öronen är på svaj nu och borde inte vara alltför lång tid kvar tills de lägger öronen.
Zvintos Alli, zobel brun hona. Denna fröken tror jag kommer få riktigt fint huvud.

Zvintos Always Loved, som numera heter Aslan.

Alli och Aslan.

Åh, gud så söta! 
//Julia
Dom där är farligt söta och börjar bränna i fickorna, men har redan tingat två kaniner senaste veckan nu så får nog vara nog på ett tag "/
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
fina kaninungar!!!
HAHAHAHAHAHA…..
#3: Nog är de söta alltid. ^^
#4: Haha ja, det är inte lätt att se på dessa sockerbitar och inte vilja ha fler. 
#5: Tackar ^^
Åh, de är ju så bedårande och nu har de ju lagt öronen : )
#7: Nä, de har egentligen inte lagt öronen. De fick bara lite hjälp utav mig på några av bilderna. Men det är på god väg! 
#8 Jaha, men snart har de väll det;)
Pluttarna blir 4 veckor imorgon och nu i morse var det såpass bra väder att vi gick ner en snabbis för lite fotografering.
Zvintos Alli

Zvintos Aslan

De är ju helt bedårande :)
Så söta de är :'D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Tackar. ^^
Helt otroligt söta =)
Vilkka underbara pluppar
Jag önskar jag kunde ha en hel kaninkoloni..
Vilka underbara kaninungar och jätte fina bilder!
Synd att jag inte har ordning på min kaningård än, Aslan är ju….ja, man dör helt enkelt lite när man ser honom…. :*
#20: Hehe ja, han är en riktig charmör. Till och med sambon är riktigt förtjust i honom. Han frågade för några dagar sedan vilken som stannar och när jag lyfte upp Aslan så svarade sambon "bra, för han är häftigast". 
Är helt kära i dom!!
Gud så söta. :'3
Tackar ^^
Fotograferade de vuxna kaninerna och då fastnade såklart de små godingarna på bild också.
Zvintos Alli

**
**
Zvintos Aslan, min söta kille som jag inte kan se mig mätt på! ♥

Aww. :3 Gud så söta! Får hem en vit b.ö dvv hona imorgon.. Det är ju ett tag kvar tills dessa är lev. klara men kanske ska jag slå till..? :3 BEDÅRANDE! :'j
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
#27: Hehe, ingen av dem är till salu så.
Aslan stannar och Alli ska hem till mina föräldrar. 
#28 Nej vad synd! :'/ För mig alltså. ;)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
#29: Hehe. 
Är lite egoistisk och tycker som Sweety… Är iallafall intresserad om du parar och får en liknande kull någon gång! Har du någon intresselista?
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
#31: Deras mamma ska faktiskt få en till kull om ett par veckor. Valde att para om henne eftersom hon inte lagt ner särskilt mycket arbete på dessa små. Intresselista har jag, det är bara att maila zvintos@live.se eller PMa. 
Otroligt söta kaniner, korten tagna av en extremt duktig fotograf! Hur gör du?
#33: Tålamod och många kort. 
Man förstår att de stannar. Gud hur skulle man kunna sälja? :D
26# Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!! Ninnih sluta! hur kan du visa upp sånna undebara vackra söta ninisar? <33
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Okej, är intresselistan bindande ? :)
- Vill nämligen se om det finns någon jag gillar extra…
Oj, oj, oj, oj vilka granna kaniner. <3
#37: Den är inte bindande överhuvudtaget, utan mest för att jag ska ha något sånär koll. Det är inte heller automatiskt så att om man står först så får man välja först. 
Okej, skriv upp Tilde Lienau är du snäll. Intresserad att kolla i den kommande kullen du berättade om.
#40: Okay, skriver upp dig. 
Vill du ha mitt telefonnummer, eller det räcker att jag är aktiv här på hemsidan?
#42: Det räcker än så länge. Mer kontaktuppgifter behöver jag inte förrän tingning ska göras. 
Hur gamla är dom nu?
HAHAHAHAHAHA…..
#44: De blev 5 veckor igår. 
De här bilderna togs när vi hälsade på sambons föräldrar.
Aslan ♥

Alli ♥

Alli är så oroligt fin : )
så bedårande! så söta!
Älskar bilderna på den ljusa när den står… Jag typ avled då!
#48: Ja, hon är jättesöt. Känns skönt att ha henne såpass "nära", så att jag kan få se henne växa upp.
#49: Tackar.
#50: Hehe ja, det är en av mina favoritbilder på honom. 
Nu ni har de lagt bägge öronen! Nu behöver jag inte hjälpa öronen på traven längre. 
Fina Alli.
Aslan, min lilla poser. När jag sätter ner honom på bordet så intar han i princip direkt denna position och sitter kvar så en liten stund. 
haha sött, har du kaniner i den färgen hona till salu?
#54: Nej, har inga kaniner till salu i nuläget. 
ok, vad heter färgen?
#56: Vilken av färgerna syftar du på, som Alli har eller som Aslan har?
Aslan, är det blå zobel? ;D
#58: Nästan, han är white zobel blå. 
oj.. aha? ok! FINT! ;D <3
#60: Det är en ganska ovanlig färg, så inte konstigt ifall alla har koll på vad den heter. Och jag håller med om att det är en väldigt fin färg, just därför jag valde den. 
Idag är godingarna hela 7 veckor gamla! Alli var inte särskilt samarbetsvillig alls och var svår att få några vettiga kort på, medans Aslan poserade som vanligt. Eller ja, efter han glädjeskuttat klart. 
Börjar med bilder på Alli.
Här mumsar hon på dekoren.
Han blir bara snyggare och snyggare för var dag som går. 
Och sidoteckningen kan jag inte direkt klaga på, med tanke på hur hans mors ser ut.
Ska se om jag kan ta lite nya bilder på godingarna imorgon, de blir ju trots allt 8 veckor igår. På lördag flyttar Alli hem till mina föräldrar, så jag får ha henne kvar ett par dagar till. De är ju såna personligheter! Så fort jag, sambon eller hundarna kommer in i rummet, springer de fram till gallret och ställer sig på bakbenen för att bli upplockade. ♥
Nya bilder på godingarna och nog tycker jag mig se klar skillnad i utseende mot förra veckan.
Alli
Lite nya bilder på pluttarna. Syns att de växt en hel del sedan senaste korten.
Först ut Aslan, som är solblekt och påbörjat fällning.