Mera färghjälp?
Jag skulle tippa på madagaskar eller Isabella :)
Tycker samma som #1 Men lutar lite mer åt isabella då färgen är ganska ljus i jämförelse med madagaskar.
På min dator så ser slöjan med blå ut än gråsvart, så jag tycker isabella utifrån den bilden.
Det bästa vore om du hade en bild i dagsljus utan blixt. 
Jag tippar också på isabella men säger som #3, ta en bild i dagsljus utan blixt för det kan vara förrädiskt ljus i blixtarna! ;)
MIn kanin är också den färgen och min mammas kompis som äger en kanin farm sa att hon nästan är 100% på att det är isabella
Jag tror på madagaskar. Men som sagt är bilden inte den bästa för att bedöma Vilken färg? kaninen har.
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
Madagaskar eller Isabella. Men som sagt, ta gärna en bild ute på dagen så är det lättare att se :)
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/
jag säger Madagaskar ! :)
Jag säger madagaskar. På första bilden tycker jag också att den ser madagaskar-färgad ut, isabellor kan väl inte vara så bruna i ansiktet?

// Rebecka 
Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat
#8 Ja det var en bättre bild och jag tror nog mer på madagaskar nu :)
Madagaskar
#10 nej den är för röd :)
Intressant att se hur folk tycker och resonera :) ¨¨
tackar och bockar på förhand! 
Med vänliga hälsningar
Emma
#14 tycker slöjan påminner mer om madagaskar än isabella, tycker inte ens det är likt isabella.
#16 Jag tycker tvärt om. isabellor har en grå/blå slöja, medans madagaskar har en mer brun/grå. :)
http://www.ericas.se/teddy/images/2009/cupcake_43449117.jpg madagaskar, iof otter också men om man kollar färgen så tycker iallafall jag de är likadant.
den är Madagaskar, den har för starka röda pigment samt för mörk slöja för att vara Isabella.
När jag studerar bilderna mer noga så verkar det som att ni har rätt ;)
;)