Sera!
Åååh, vad glad jag är ^^
Snart får jag min foderkanin, Sera! :D Hon är en vit rödögd dvärghare, är så otroligt glad! Har alltid velat ha en dvärghare, och nu ska jag "få" en också :)
Jag ska ev. hämta henne i helgen eller kommande vecka.. :)
Hon är förresten mamma till Candy, min dvärgharekorsning :D

Gud så roligt :D Ser fram imot många bilder ^^, Jättevacker kanin! Hur å´får du plats med alla kaniner?
#2: Hehe.. :P Roxy och Expo bor i en tvåfackare, Candy bor i en enfackare. Det är dem burarna jag har som jag kan använda året om.
Sen har jag en innebur (100*50) som funkar super som sommarbur för utekaniner sålänge den inte står direkt på marken. Och så har jag en bur med måtten 200*70 som funkar som utebur på sommaren.
Och så ska jag köpa min andra tvåfackare nu i Juni.. :)
Vad kul. Dvärgharar är väldigt vackra!

Va kul :) Jag har 1 Gotlandskanin kvar nu, min dvärgvädur dog för en månad sen :'( Så nu har han fått sällskap av 2 marsivn som kom i förrgår x)

#3 Okey, då förstår jag :) Kan du inte ta bilder på burarna? *flört*
#4: Jag älskar dvärgharekroppar :) Hon är också ganska stor för att vara renrasig och har kraftiga bakben, så jag tror hon är en suverän hoppare!
Hennes förra ägare (Eller Candys uppfödare) hann inte hoppa mycket med henne, tyvärr. Hon startade säkert max 5 ggr och har iallafall två pinnar.. :)
Vad kul, hon är jättefin! :)
- Mvh Emma
Hon är jättesöt :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]