hoppning i Kåge?
Stod tror jag i någon tråd att det var Kaninhoppning i Kåge den 2 eller 3 juni.. Hittar inte tråden… :/ Men kan ngn putta upp den eller vet någon när exakt hoppningen är? :)
*putt*
*putt igen…*
*hjälper till* … Var det inte ciss som startade den tråden? Eller jag kanske är ute och cyklar… Hon är ju iaf borta till på söndag :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
aa.. det var det nog… det står att hon är inne nu… (?) e du det ciss? :P

Det var jag som startade tråden, ja. Den är imorgon och börjar klockan tio någonstanns i Kåge. Jag & en kompis ska dit och fota, ska du dit?
Vi kan ju mötas i så fall. Kolla upp Västerbottens Kaninhoppares hemsida, där finns det en vägbeskrivning.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#5 jag kanske ska dit :)
Hemsida till västerbottens kaninhoppares hemsida?

Vore superroligt om du kunde komma dit! Jag & Fanny åker ungefär halv tio och är framme vid tio. Ifall du ska dit, så kan du väl ringa? 0702706277 är mitt nummer.
http://hem.passagen.se/ackh/ är adressen till Västerbottens Kaninhoppare.
www.frihetenskaniner.se
suck ja var nog inte så bra på det här… hittar inte vägbeskrivningen… xD help? :)

hehe hittade det sen :P tack för hjälpen… gonatt :P måste upp tidigt imorn för å åka dit :P

Ska du åka!? SKOJ! :D
www.frihetenskaniner.se
hehe var där… :P fast inte så länge… :/ söta kaniner iaf :) tog du några bilder?

Du ringde mig ju inte? Jag väntade på att du skulle ringa men ingen ringde ..
Jag var där hela dagen och såg dig inte, visste inte hur du såg ut.
www.frihetenskaniner.se
nej.. vi hade bråttom iväg på morgon å på kvällen glömde ja helt bort att skriva upp nummret.. :/ ja e så klantig! x(
men, men… hur såg du ut där ? ;) ja kanske känner igen dig därifrån :P ..

Jag hade på mig mörka jeans, svarta slitna gympaskor med vita ränder och ett svart linne. Hade även en grå/mörkgrå-randig huvtröja och en silverfärgad stor kamera. Var där med en blond tjej med liten kamera, Fanny.
www.frihetenskaniner.se
hmmm… vet inte om jag känner igen beskrivningen… ^^ aja.. ja satt nära "stängslet" på gräset själv.. du kanske såg mig ^^ :P hade typ shorts å kanske linne… kommer inte riktigt ihåg.. xD men jag höll i en jacka som var svart å lite vit xD :)

Visst är du brunett? Kanske såg dig, är inte säker.
www.frihetenskaniner.se
hmm… nja vet inte om man kan kalla det brunt.. haha.. i såna fall ljust brunt… ser lite orangeaktigt ut xD syns inte så bra på kort :P