Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 479 ggr
Gosans-Matte
0

IMFORMATION OM SKÅNE TRÄFF!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Nu är det bestämt att hjartelyckanskaniner och Bolten skall hålla i träffen. Vad jag förstått så skall det hållas vid Sture-Plan utanför malmö :P

Det kommer finnas en stor gröning där man kan hoppa och fika o.s.v Man får dock ta med sig egen mat (Får gärna baka en sats av något så alla kan ta del av det ?:D)

Datumet är tänkt Söndagen den 5 Augusti :)

hjartelyckanskaniner Skickar i pm var adressen är till alla har jag förstått?

(För det är hemma hos henne :P)

Om ni ska/vill dit så skriv hur många kaniner ni ska ha med och glöm inte egen dricka och mat till både sig själv o sin kanin! som sagt baka gärna något som fler kan ta del av :)

Jag kommer nog ta med mig 2-3 flaskor läsk? man får också gå i koppel där med kaninen så ni tänker på det :)

OCH!! Ta gärna med saker att sälja! Och ta med pengar ifall ni hittar något ni vill ha?

Kan hjartelyckanskaniner och Bolten kommentera ifall det här blir okej? eller har ni tänkt något annat?

hjartelyckanskaniner
0

Staden heter Staffanstorp, inte stureplan:) stureplan ligger i stockholm:) 1-2 mil från Malmö, 7km från Lund, ungefär lika långt till Dalby, 2km från Hjärup. Så ja, nära till allt i sydvästra skåne:)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

[Bolten]
1

hur många trådar ska vi skapa om detta? ;p räcker väl med de som redan finns, den emma skapade skulle dock endast vara för att skriva intresse ifall man kommer. Frågor och liknande kan tas i annan tråd. känner att det blev väldigt uttspritt :p

hjartelyckanskaniner
0

Sen har vi valt att hålla detta kl 14 för då är det inte så varmt för de små kaninerna:) Vill ni ställa transporterna i mitt kaninhus så får man gärna göra det, men vill inte ha något spring för jag kommer ha en kaninhunge+ en nyinflyttad kanin där som vill ha lugn och ro. Har kaniner som inte alls vill ha fingrar i burar så varnar redan nu att man inte ska stoppa in några händer eller fingrar i burarna. Vissa bits och då får man göra detta på egen risk. Vill inte heller ha spring i trädgården då vi har pool och vissa småbarn går in i trädgården när det är öppna grindar. Har även en grannes hund som smiter in till oss då och då och han är en jakthund så vill inte ha uppätna kaniner. Finns även hundar som rastas på gröningen så ni är medvetna om att hundar kommer gå förbi då och då. Vissa är dumsnälla och bara kollar medan vissa är jakthundar. De flesta säger åt sin hund men man får räkna med att vissa inte säger åt den utan då får man själv skälla på hunden.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/