Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 719 ggr
dermot
2

Välkommen hit Blaine!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag hämtat hem min nya avelshane!

En svart Rex på 8 veckor, underbart söt och har jättefin päls och huvud. Ska bli spännande och se vad han får på utställning senare!

Han kommer från Roses kaniner och heter Hampus i stamtavlan men jag kommer kalla honom Blaine.

Blev bara ett par snabba bilder idag, ville inte störa honom och jag har faktiskt ingen ork kvar efter att ha varit iväg hela dagen.. Så ni får nöja er med dessa tills vidare Skrattande

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
3

Också en till.

Kommer kanske fler imorgon om det är fint väder, men det lär det väl inte vara bara för det :P

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Zakarias
0

Haha vilken sötis :)

Jesperlinden97
0

Så vacker! Skrattande

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[_hsleiufhbtv]
0

Åh han är så fin :D

dermot
0

A Black Beauty, right? ;D

// Anka

Dipsie'n'Poo
0

Så läcker! Glad

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[Djurlinnea]
0

Han är så söt! ^^

dermot
1

Visst är han? Han är såå snygg och såååå liten Skrattande Nogger gav honom en stor puss Kyss

// Anka

[Djurlinnea]
0

Ohja, det är han ^^ hihi, aw :D

Fridaaaa
0

Vilken sötnos! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Alone
0

Ser ut att vara väldigt lovande :D

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

dermot
1

Hihi taack :D Ja, jag hoppas mycket på honom! :3

Lite bilder från idag ^^

// Anka

NaDa...
0

Snygging! :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

dermot
0

Kyss

// Anka

dermot
0

..

// Anka

dermot
0

De yngsta i kaningården just nu :)

Rachel, Blaine och Axel

// Anka

minaninar
0

Gud vad snygg han är.. och de alla tre, jag blir alldeles … jag vet inte vad. De är helt underbara! Är de lika mysiga i temperamentet?Skrattande

Blaine är helt galet underbar, jag kan inte se mig mätt i hans ögon.Kyss

dermot
1

#17 hihi väntade på att du skulle kommentera ;D

Visst är de söta? :3 Nja, Rachel är mer nyfiken och framåt och typ klättrar på väggarna när man kommer xD Axel är lugn men lite "nervis" typ. Blaine kan jag inte säga så mycket om,förutom att han är lite blyg, men det får man väl vara som ny? Flört

// Anka

minaninar
0

#18SkrattandeOskyldig

Ja de är helt galet fina. Klart man får vara lite blyger.

men han har de galet största öron jag sett!! eller är det normalt för rexar? eller är det för att han är liten än och öronen har växt före allt annat?

Aaahh.. jag sitter med huvudet inuti datan och gullar med demKyss

dermot
0

#19 Hehe, ja öronen ska vara långa på Rex. ^^ Men nu är de väl extra långa bara för att han är liten, som med schäfervalpar xD

Hahaha, är rättså svårt att gå ifrån de sen ;(

// Anka