Princesskanin
Fin eller?
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
:)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Stackarn :( kaniner är finare utan kläder om jag ska vara ärlig..
aw vad gulliiiig:)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#2 OJ vilken rolig kommentar!! Det är inga kläder? Tror hon känner mindre av dem än selarna du har på dina kaniner =)
#4 sorry fel ordval. Utstyrsel då..
#5 Jo men du har ju sele på dina kaniner? =)
ja förresten, om jag får undra snällt.. vad e det för något
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Åh sicken fluffiig! helt fluff på frambena också så gulligt :D
//Joanna
#7 Det är vingar jag hade på en maskerad, som man har på sig på ryggen =) Så jag böjde till och satte henne i gräset och sedan satte den på henne =)
#8 aaw eller hur!! haha så gullig är hon, håret på öronen med 
Naawww, guuullig! :)
Nähäääh guud va söött ! Hon är en liten feeprinsessa ^^ Urgulligt !!!
hon är så fin ? :)
HAHAHAHAHAHA…..
Såg först ut som ni hade färgat henne rosa innan jag insåg att det inte var fallet, så min reaktion gick från
till 
De där vingarna är rätt klumpiga och osmidiga. Har ett gäng hemma till min 5-åriga dotter :) så nog tror jag det är lättare och smidigare för kaninerna att ha en sele på sig ;) våran sele är då bra mycket lättare än vingarna med ståltråd och grejer :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
guud va fin! ^^
Kaninen dör inte såfort den får nogot på ryggen som nogra värkar tro 
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#15 Nu överdriver du lite.
Jag tycker såhär: Att ta enstaka söta kort med änglavinger = okej
Men att göra det ofta eller ha det varje dag = inte okej.
Det är inte dockor:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
joo jag vet ^^ Menar att ha på dom när man ska fota lite, Det gör inget, Men hela tiden =Inte okej 
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Åh vilken söt liten hårboll ! :D
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/
#15 har inte heller sagt något om att kaninen dör eller att det inte är okej :) TS sa bara att kaninen känner av dessa vingar mindre än en sele :) men håller inte riktigt med där :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
Vad sött :3
Har en söt hundsele med massa grejimojer på som jag använde på min förra kanin ibland… försökte ta på den på Akkio och det slutade inte bra x'D
//Joanna
Gud så söt!! :D ♥
Haha naaw, vad är hon för ras? :)
Nej så fin haha!
Vad har hon för färg? ÄLSKAR den! 
#22 #23Aw tack alla hon är dvärgteddy 
#10 #11 #12 Naaaw hon tackar så sött
#13 Haha! Det hade varit en hit ;) Nä jag skoja 
#15 #16 Precis =)
#18 #20 Tackssiii säger Yoshy
#21 DJURPLÅGERIIII!!!
Nä jag skoja bara! Vad gulligt!!
Visst är det lite konstigt att det alltid när de är en sån här otroligt fin bild, ska komma några och hacka ner på bilden och ett gäng andra tråkiga människor som ska "bra inlägga" den kommentaren! Som sagt så är vingarna på denna snabbt tagna bild mindre jobbigt för henne än en sele. Ni behöver inte oroa er för att mina alla kaniner sitter med änglavingar i hagarna hela dagarna. SÅ typiskt på kanin i fokus! La ut den på en annan facebook-sida för djur, där va de över 30 som gilla den och INGEN skrev något negativt! Lite roligt test för mig ändå.
#5 #14 haha, det känns mindre för henne än en sele, som ni ser på bilden så vilar nedersta delen av vingarna på marken medans den har stöd från blombusken bakom, så hon känner den knappast. Därför är nog inte mina vingar och din dotters vingar av samma sort! =)
Tycker det är ok, för hon verkar ju inte skämmas.
Så hon tycker säkert hon är vacker! ;3
Som en liten älva! ;)
hon ser väldig stor ut tycker jag :)
HAHAHAHAHAHA…..
#26 haha eller hur :D Hon ser helst stolt ut som att hon ska flyga iväg snart 
Då ser du nog lite fel för hon väger knappt ett kilo ungefär!
jag tycker hon ser ut som en liten hund för att hon har så långa fram ben 
HAHAHAHAHAHA…..
#29 Tycker också hon liknar en liten hund, jättesöt ^^ Vilken färg? är hon? Den ser så "god" ut! :D
#25 Jo haha det är lite så på kif men tycker att om man vet vem personen är och vet att den tar hand om sina djur väl bör man inte hoppa på för en sån sak :)
//Joanna
kaninen ser ju inte ut att lida av vingarna, ser mer glad ut om ni frågar mig. hade ju varit skillnad om den låg tryckt mot marken, då hade man ju kunnat klaga…
#25 Inget illa menat, men jag tycker inte hon ser ut som en dvärgteddy. Hon har ju lite kortare päls på nosryggen än runt öronen och tycker mig också skymta ryggen på första bilden, och där ser pälsen ut att vara av en lite mörkare nyans=annan kvalité. Tycker att hon ser ut som ett typisk överpälsat lejon. Fast hon är lika söt för det. =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#33 Tror nog TS vet det bäst själv =)
hon kanske är klippt ?
HAHAHAHAHAHA…..
#25 'SÅ typiskt på kanin i fokus!' Men var inte här om det är otrevligt ;s
#36 Det har varit en del tjafs här men jag tycker det har blivit bättre.Så blir det ibland på stort sätt atta forum.
Men vad hade det med mitt inlägg att göra ? :P
jag hade ett annat acc här förut och jag tycker också att det har blivit bättre.
#38 Jag uppfattade det som att du menade att du inte ville vara hör om det var tjafs? Den sista meningen var liksom lite konstig .P
Vad hade du fick nick innan då?
#36 inte okej att låta som att du inte vill ha henne här, hon är minst lika välkommen som du. dessutom har hon rätt, det är typiskt kid, men som Frida säger så har alla skärpt sig och stämningen blir bara bättre om ni frågar mig. skulle man känna sig kränkt - säg det! så kan jag lova att dom andra ber om ursäkt och inte menade att såra någon. #37 håller med! vi är alla här för att vi älskar kaniner, så varför kan inte alla vara vänner?
#34-35 Det är väldigt vanligt att folk tror de har en dvärgteddy fast det i själva verket är ett överpälsat lejon, och jag vet själv att det är svårt att se skillnad om man inte läst på om det. Mycket möjligt att hon är klippt i ansiktet, men på ryggen tycker jag det syns ganska tydligt att kvalitén är annorlunda. Kan dock inte säga säkert förrän jag ser en tydligare bild. Men som sagt, TS kanin är lika fin för det. ;)
Kram Elsa
#39 Jag fattar faktiskt inte vad du menar, vadå konstig ?
#40 Nej nu förstår du fel, jag menade inte alls att hon inte ska vara här. Men om hon tycker det är otrevligt behöver man ju inte vara här. Man kan ju välja. Hon får absolut vara här, det sa jag inget om..
#42 Nu är den ändrad? Så stod det inte innan? :/
#43 Va ?
#42 nej jag förstod precis. jag menade inte att du sa att hon inte fick va här, men du lät otrevlig.
#45 'inte okej att låta som att du inte vill ha henne här, hon är minst lika välkommen som du.' Det var nästan exakt det du sa tyckte jag men aja
Det är så jag alltid låter, men jag vill inte skriva mer ot nu.
#44 Det du skrev innan har ändrats har du ändrat?
För svär på att det inte stod så innan.
Vad otroligt söt hon är! :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Jag ändrade i mitt andra inlägg 'jag hade ett annat acc här förut och jag tycker också att det har blivit bättre'
#49 Ja det var det jag menade, för stod helt annorlunda innan:P
Nee, innan stod det 'jag hade ett annat acc här förut och jag vet att det har blivit bättre'
#51 Stod något annat med. Någon lustig mening som inte står där längre.
Men skit samma.
Tror inte det..;P precis, nu struntar vi i det här i alla fall.
Härom dagen såg jag kaniner på Blocket med änglavingar på sig. Kanske är poppis just nu? Jag personligen tycker att det ser lite konstigt ut. Kaniner är sötare naturella helt enkelt :-) . Din kanin är otroligt söt ts, men vingarna är lite to much ..
#54 det var kanske den?
för jag har sätt den kaninen på blocket 
HAHAHAHAHAHA…..
#54 #55 Japp har lagt ut 2 st med änglavingar och Yoshy är tillsalu och ev. tingad =) Den andra som ja la ut är redan såld =) Dessutom så är det bara en bild, jag brukar inte ta bilder med vingar på. Det var en kul grej helt enkelt. Men kanske ska börja med det? Rosavingens uppfödning? hahaha.
Vad mycket ot det blev föresten! Jag har klippt henne runt ögonen och i ansiktet för hon hade för mycket päls enligt mig där. Även klippt lite överallt och borstat jättejättemycket för hon fällde sin första fällning för ett tag sedan. Hon kommer från Pomonas uppfödning av dvärgteddy och hennes päls är iNTE klar då hon ej är gammal.
#56 Jaha, då var det nog fällningen som gjorde att jag trodde att hon var peking. =) Vad heter hon förresten? Och vilka är hon efter? By the way så kan deras pälsar bli "klara" när de är väldigt små, en av mina från pomonas fällde tyvärr av redan vid tre månaders ålder, och min andra där ifrån fällde också av fast vid 1 år så åldern kan variera. Hoppas din behåller pälsen.
Kram Elsa
#57 Yes, hon heter Åriflame :) ska kolla i h-beviset närmare sedan!
mandyosv, Vilken färg? är kaninen? :D
Älskar verkligen färgen och allt :3
Om jag hade plats skulle jag köpt den xD Om den nu var till salu ;)
Om kaninen inte hae velat ha på sig den och blivit upp strässad så tror jag inte att TS skulle ha fort satt. Hon ser ju inte direkt liv rädd ut.
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
#58 Jaha, då är det Clyde och Rapunzel som hon är efter va?
Kram Elsa
#59 #62 Jag har glömt av både vad färgen va och föräldrarna xD Hon blev nämligen hämtad idag av sina nya ägare!
#60 Jaa hon är supergullig!