Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 308 ggr
Anneliiw
0

Färglära

Finns det någon bra sida på nätet man kan lära sig om färglära .dvs hur blir färgerna på ungarna om man para si med så.

ciss
0

Sök på google.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#0 Undrar faktigst också. Kanske finns det något här inne på k.if du kan hitta? Finns många här inne som är kunniga om genetik (heter det så?) :)

Tina-A
0

Jag ska försöka knåpa ihop några artiklar men det är en hel del att gå igenom ^^ Ska ta tag i det.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sosso
0

Vill också veta :P

SaraB
0

Me to ;)

Proanders
0
[Niike]
0

#6 Läste lite i länken längst ner. Fattar ungefär lika mycket som om det skulle stå på arabiska. Alltså ingentingx)

Tina-A
0

#7: Haha, din stackare :) Får försöka skriva något lätt att förstå sen då.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

senna
0

usch, jag hatar lååånga texter utan bilder. min hjärna blir överfylld med info, som jag inte änns förstår xD

[Maria-Gerbiler]
0

#6 Ja, äntligen fick jag syn på en sådan där bra sida, bra att du visade den. :) Jag håller nämnligen på att läsa om musens färggener och då kan jag läsa om kaninens samtidigt eftersom den bygger på ungefär samma sak. :)

Proanders
0

Hehe, ja det kan tyckas liiiite jobbigt att lära, men det är inte värre än "algebra"(x & y) i skolan. 5 äpplen + 4 bananer ÄR 5 äpplen OCH 4 bananer. Alltså en logisk "and" grind. Det finns väldigt få logiska uttryck (och, eller, inte, icke eller, exkusiv eller, o.s.v.), lär man sig dem är det nema problema. Trixet är att komma ihåg vilken bokstav som är vad, sen är det bara en vanlig sanningstabell.

[Niike]
0

#8 Om jag ska kunna fatta kan du bara skriva en bokstav till att börja med xD Men det är bra, jag vill ha en lättförstådd artikel:D
#9 Haha, känns som om det är samma här xP
#11 Lätt för dig att säga ;P

Anneliiw
0

va bra att det va så många dom va intresserade