Collie-öron
Min mobilkamera är jättedålig men det här är bara så intressant, haha. Några av mina kaninungar har fått collie-öron. Jag har aldrig haft något sådant förut.

Det är dock inte permanent utan kommer och går lite ;) Men gulligt ändå.

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
Gud så sött ^^
#2 haha men gud! Stannade dom så eller föll dom ner?
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
#3 han fick en skada någon vecka efter bilden togs o var tvungen att avlivas, men antar att de hade lagt sig^^
Vad är det för ras? Vet att tex rexen som har stora ståöron kan få det när de är små, har nått med att brosket är ganska mjukt när de är små. Rättar till sig när de blir äldre.
En av mina ungar har sånna öron på kvällarna xD Men han ska ha "uppåt-öron" även som vuxen :O Jag var jätteförvånad men han är så söt när han gör så :3 Är det vanligt för kaniner? :O
haha men vad sött :) aldrig sett förr tror jag :S
#6 det är harkorsningar, pappan har ett hängande öra och mamman har väldigt smala små öron.
Mamman har aldrig gett sådanna ungar förut, fast då med en hane med ordentliga nedåtöron (vädur/rex korsning), så jag tyckte det var lite lustigt.
Jag skulle nog tro att dom kommer stå vanligt senare.
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
#9 ja de bör ju bli stående då det dominant.. Tummelisas båda föräldrar är dvv, de var sådär ca 1 v, nu har de sågott som lagt sej, nu är hon 5. Gulligt iallafall o aldrig sett såna "viköron" tidigare på mina ungar..