Bananer?
Kan kaniner äta bananer som dom är? Eller måste man torka dom först?

Man kan ge dem färska.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Men man ge dom både och, men inte för mycket :)
Okej :) Då ska jag prova :)
Många kaniner äälskar banan! Men inte mina:)
Hehe ;)
Japp;) Hade aldrig tänkt på att man kan ge dem banan innan, det hörde jag faktigst här. Men när jag prövade så tyckte de ändå inte om det.. Hehe:)
Jaa, kaniner är roliga ibland ;)
ska pröva det till affe när vi har bananer hemma XD
Jaa, jag såg nu att jag har inte heller bananer hemma xD

Ja, man kan ha färska

Bananer i pyamas!

banan-i-bjan
Hahaha XD
#12 Hmm..?
Candy vräker i sig banan. Hon är egentligen ganska folkskygg (när det är mer människor än jag i närheten är det sååå läskigt, när vi är hemma alltså xD) men när någon har banan kommer hon direkt xD
#15 Okej ;)

mina jättar älskar banan , men inte dom andra :p
;)

Min kanin älskar banan:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

mina älskar bananer XD helt galna!
haha som smaskar jätte mycket när dom får^^ gullit
Mina älskar bananer och jag ger dom som dom är. xp

Vissa älskar det och vissa hatar det. Min förra foderkanin (fan vad jag saknar honom nu, älskade Grålle) älskade banan, han blev helt galen om man åt banan och inte delade med sig ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#22 Haha:)
Mina marsvin är dock helt gaaalna i banan! Ibland när jag kommer hem från skolan tar jag en banan o går upp och sätter mig vid datorn. Marsvinen är då precis bakom mig och märker sååklart att jag äter banan. Så då blir det ett jäklans liv innan de får smaka. De ger sig inte förrens de får en bit^^ Sen sitter de där o smaskar o jag har nästan ingen banan kvar >_< ! :P

Jag gav mina kaniner banaer en gång fast dom var inte så sugna på det;P Men jag får väl prova nån annan gång!:)
Pepsi blir helt galen om man kommer med en banan, då måste hon få smaka ^^, Isaac däremot är inte så förtjust i grönskaer och frukt :P
- Mvh Emma
#23 hahah, gud va sött ;D