Nya bilder på Moses

Asså, gud vad sööt han är!

sötis moses!! =) hur kan man vara så hårig alltså! man vill bara sticka in huvudet och gosa runder med honom!!!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Bra ljus och skärpa, men kaninen på bilden liknar ingen kanin. Hans ögon hade gärna fått synnas bättre. Gallret stör inte, det ser snyggare ut med galler i bakgrunden än utan på bilderna du tog. Gallret ger en bakgrundskänsla :)

#7 Tack :D Jaa, det är det bästa som finns :D
#8 Förstår inte vad du menar med "men kaninen på bilden liknar ingen kanin" ? Och hur tycker du en kanin ska se ut? Jag tycker han är världens vackraste kanin. Tar man undan pälsen för ögonen faller den ner 3 sekunder senare när han skuttat runt lite.. Men tack iaf.
Han är ju bara för söt -v-

Ehm, vad menar du med att han inte liknar någon kanin Elina?!
Jag tycker att han är jättefin! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#10 Hihi, tack :)
#11 Taack :)
Hur kan en kanin inte se ut som en kanin? :D
Jättevackra bilder på en jätte söt liten kille :)
- Mvh Emma

#13 Håller med :) Taack så mycket :D
#14 Vsg :)
- Mvh Emma
Han är verkligen supersöt! Håller med Elina om att gallret passade in som bakgrund faktigst. Moses är nog världens hårigaste kanin;P Han ser verkligen urhärlig ut! O ja tycker det är gulligt när håret hänger ner i ögonen på honom:)

#16 Tack så mycket :D
#17 :D Pussa lite på Moses från mej för han är så sötxD
Åh. sötare kanin får man ju leta efter! SÅ otroligt vacker å söt!
Jättejättefina bilder. Tycker inte heller att gallret stör! :)
Jag förstår inte heller Elinas kommentar, såklart att bebben ser ut som en kanin? :D

#19 Hihi tack :D
Bra ljus och skäpa. Lite tight beskuret på vissa bilder tycker jag, men jag vet att du vill ha det så! ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#21 Tack ^^

Jättefina bilder på sötmoses! Du är jätteduktig på att fotografera :)

Tack så mycket :D

Moses, jättesöt som vanligt. ;D
du är jätteduktig på att fota, matilda.
fattar inte heller vad elina. menar med "kaninen på bilden liknar ingen kanin" ? :S

#25 Tack :D:D

HAHAHAHAHAH *asg*
Jättebra matilda, moses är nog en kanin änså ;)
Ett gott skratt förlänger livet, tack Matilda :D Superfina bilder på sötbollen du har där. :)
Jaa, underbara bilder på hårbollen! ;)
Jag gillar ljuset, du har fått det riktigt bra, på sommaren tycker jag att det är lätt att få hårda skuggor, men du har lyckats otroligt bra! :)
Gallret, visst hade det varit snyggare med en "fri" kanin, men här tycker jag att det inte stör nämnvärt ^^
Snygga foton och Snygg kanin :D
#27 Haha :P
- Mvh Emma
åh. han är så fluffig :)