Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 577 ggr
[Tilde]
0

Åskstorm!

Gud vad det åskar och blixtrar just nu! Hela lägenheten skakar nästan! T.om. jag som inte är rädd för åska tycker det är obehagligt! Jag kan bara föreställa mig hur kaninerna känner sig… :( Charlie sitter ihoppressad mellan väggen och bolådan, medan Willow har gömt sig i buren.

Finns det kaniner som har dött av rädsla/stress från åskväder??? Hoppas inte det! Fast nu börjar himlen i alla fall klarna. Puuuuhhh….

Vincent...
0

jag hadde lagt en filt över buren.

hur högt upp bor kaninerna ?

HAHAHAHAHAHA…..

AkaiTsuki
0

Ingen av kaniner jag haft har någonsin varit rädda för åskoväder  men de bodde ju inne då :) Akkio har inte direkt varit med om en ruskig åskstorm ännu

//Joanna

[Tilde]
0

#1 Menar du hur högt buren står eller hur högt upp lägenheten är? :o De bor på vår balkong nämligen.

#2 Tur det! Eftersom mina kaniner tog skydd så antar jag att de inte direkt uppskattade åskan… Men jag tittade precis till dem och de verkar lugna nu :)

AkaiTsuki
0

#3 Kanske du kan ge dem något gott att mumsa på när de är sådant här oväder? Ljuden är ju höga för människor så de är nog riktigt höga för kaniner med tanke på deras öron

//Joanna

Vincent...
0

hur högt upp är balkongen ? :)

HAHAHAHAHAHA…..

[Tilde]
1

#4 Ja det kan jag nog göra :) Så de tänker på annat, hehe

#5 Vi bor på andra våningen, dvs. den tredje balkongen nerifrån :)

Kickan90
0

Vi bodde innan på 6 våningen och våra kaniner bodde också på balkongen då, men de brydde sig inte så mkt :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!