F.Kullen här frassar
Äntligen kom F kullen
Tror det e
2 svartmantlade
2 havana mantlade
3 havana
1 blå
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Sötnosar 
Åhhh , är det syskon till Lilla Blå ?
har du någon hemsida?:)
#2 Nej det e inte syskon utan en helt obesläktad kull ;)
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Åh…..en blå….. <3
Såg fel igår det e 2 svartmantlade 1 Havana mantlad 2 Havana 1 blå mantlad 2 blå
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Åh, havanna Fransk vädur…
#6 Whohooo då är chansen större att jag blir ägare till en frasseflicka
*studsar*
Bor du långt ifrån Kalmar? :)
#9 Ja =) du hittade henne =) Hon bor i skåne.
Så söta 
Eftersom att jag redan nu saknar min blåa frasse, så vore det ju inte helt fel med en ny. Dock är skåne på tok för långt :/
#12 Det är en 5-6 mil längre än till Jönköping, inte så långt ;)
#13 - Ja, dock fick vi åka hälften till Jönköping, så är en bit längre :)
#14 men du bor väl i Kalmar??
Mellan Kalmar och Jönköping är det drygt 21 mil och ner till Klippan där hon bor är det ca 26 mil, det är inte mycket längre.
#15 - Vi möttes vid halva vägen, alltså drygt 10 mil. 16 mil längre är en del..
#16 Aha….. på så vis, men du kan kanske ordna transport om du har tur. Jag hade kollat upp det, absolut. Kolla facebook också, finns en del kaninsidor där.
#17 - Jo men sen måste jag hitta en hona/hane till sen vilket i princip är omöjligt. Vill ju inte åka allt för långt och är inte så säker ang transport.. :/
#18 Nej, nej, det är inte omöjligt =)
Min uppfödare fick en kull i våras, då köpte jag en hane och nu har hon en annan kull så nu köoer jag en hona om där blir någon blå.
De är inte släkt, så visst går det att ordna och det där med transport behöver du inte bekymra dig över. Det brukar finnas kaninvana trevliga människor som kan hjälpa till
Vem vet, ni kanske kan mötas på halva vägen nu också =) Det skadar ju inte att fråga, tror annars att Sandra som hon heter har möjlighet att ordna transport.
#18 jag har en svart hane med stam bror till drutten som e besläktad med denna kull jag har nu och hans stam innehåller Havana och blå och även visad för en domare som tyckte han var super fin! Då kan du få både hona och hane på samma resa
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Har kanske en åkare som kan tänka sig ta med kaninerna han kör ända till Gotland så det blir förbi dig!
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
#20 Du menar väl att han INTE är besläktad med nuvarande kull? ;)
Tack Cindy precis obesläktad ska det stå
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Har haft ute bebisarna e kortis idag ser då att 2 av dom blå e konstig blå upptäcker då i dags ljuset men dom e ju egern ;)))) riktigt kul så e den hel färgade en hona STANNAR den ;) har även en mantlad egern !
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
aww mysiga bilder. <3