Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1894 ggr
[JoannaStridh]
1

Är det värt det?

Sitter och funderar, såg en annons på blocket. *länk borttagen med hänvisning till sajtens skrivregler*

Ser ni hur kaninen har det, den har verkligen ingenting. Buren ser dessutom för liten ut.

Skrev ett meddelande och frågade ifall det var en Hona eller hane?, vad det var för mått på buren och hur gammal den var.

Ska jag vara helt ärlig så började jag gråta, tycker ingen kanin ska behöva ha det sådär.

Så jag vill ge kaninen en andra chans i livet. Min utekanin ska snart bli innekanin och fick min extremt smarta idé att jag kunde köpa en dubbelbur.(LÄNK)

Nu till min fråga, skulle det vara värt att köpa en kanin som antagligen inte fått så mycket uppmärksamhet dom senaste åren? Som kanske är lite tillbakadragen. Jag behöver hjälp, gah.

viggebys
1

Absolut ! Buren såg väligt liten och TRÅKIG ut … Har du möjlighet så tycker jag verkligen att du ska hjälpa den lille krabaten ! Sen är det ju inte säkert att den går ihop med din, så var berädd med en extra bur :) Rädda kaniner behöver bara lite extra tid och massa kärlek så ska du se att den också blir super go' ! :)

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

[JoannaStridh]
0

#1 Som sagt skulle jag köpa en dubbelbur! Så det funkar med båda utan att behöva vara orolig!

Jag har möjligheten, mamma tyckte det var helt okej fast att jag skulle ta reda på ålder, kön osv.

Och håller med dig, tråkigare bur får man leta efter! Skrikandes

viggebys
0

#2 Ja, men den går väl ihop, eller kan man dela av planen ? :)

Haha då är det ju bara vänta på svar och köra ! ;)

Ja, stackars kaniner som aldrig får veta hur det är att leva ett riktigt och skojsigt kaninliv ! :(

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

Zvintos
0

Då länkning samt diskussioner av blocket-annonser ej är tillåtet, låser jag denna tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer