Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 458 ggr
viggebys
0

(K) Satinrex hona !

Söker med ljus och lykta efter en Dvärgvädur Satinrex, hona i färgen Havanna/Havanna Wienertecknad till Avel & hoppning.

Har du någon? Hör av dig så får du veta mer om mig och vad jag har att erbjuda & Jag får veta mer om kaninen ! 

Mvh Emma, Viggebys Kaningård

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

Peak303
0

Jag har en kull som kommer komma i vår efter satinrex vet inte om pappan bär på satin eller inte. Om det skulle vara inom intresse?

Mamman är Vit blåögd satinrex och kommer ev. ha 2 alternativ till pappa beroende på vad som kommer i kullen om 2 månader. Där jag hoppas på Havanna(med eller utan WT) då båda föräldrarna bär på denna färg.

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

viggebys
0

#1 Kan absolut vara intressant! menar du då att jag kan köpa ur kullen som kommer om två månader ? :) Då är ungarna lev. klara i november om jag räknat rätt? :) Vad kommer du ta för en liten tjej då ? :)

Peak303
0

I den kullen som komemr i höst kommer inga Satinrexar komma. 
Men jo jag har en kull som kommer i höst med där mamman är RB och pappan är rexpälsad ev. SB. Så kommer inga satinrexar i den.

Jag kommer att ta 450-700kr beroende på pälstyp och färger på dessa :)

Föräldrarna till kullen som kommer om 2 månader (slutet på augusti till början på september) är Dell och Karat.
Kullen jag kommer ta i vår kommer vara mellan Holly och Karat eller en unge ur kullen mellan Dell och Karat. :)

Bilder på dessa hittar du på min hemsida; www.snowflakeskaniner.weebly.com

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

viggebys
0

Då väntar jag nog till våren, Om det blir en satinrex havanna eller havanna wien är jag intresserad av en hona :)