Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninfotografering-tips-och-konstruktiv-kritik
Läst 524 ggr
SagaoAlfred
0

Nya bilder (:

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min brorsdotter Amanda har varit ute och gått med Alfred nu ikväll, vi gick runt här där vi bodde.
Jättemånga kom fram och skulle klappa, sa att han var jättefin och pratade på. Riktigt roligt (:

Här kommer några bilder!

Kommentera inte förns jag har laddat upp sista bilden (:
Å kom gärna med någon kritik eller tips? på hur bilderna kunde ha blivit bättre!

SagaoAlfred
0

han är så fin!

SagaoAlfred
0

Denna bild tog min brorsdotter, och tyvärr blev den jättejättesuddig å jag försökte rädda det i photoshop, vet inte hur bra det lyckades men han slickar på maskrosen iaf ^^

SagaoAlfred
0

jag bar honom mellan vissa ställen vi gick på, för han var så seg å skulle stanna å äta på allt ^^

SagaoAlfred
0

han var jättekelig å skulle komma å mysa hela tiden <3
han är bäst.

SagaoAlfred
0

min snygging <3

SagaoAlfred
0

sådär! sista bilden för idag (: <3

nu är det fritt fram å kommentera!

KvirrZ
0

Jättesöt han är, och jätte fina bilder!

- Mvh Emma

Mysterious
0

såå söööt!!vad e det för sträck han har över nosen??:P

SagaoAlfred
0

#7 Tack så mkt (:

#8 Tack ^^ Han fäller ännu, så det är därifrån. Nu är det dock mkt mindre än vad det var för några veckor sedan (:

SaraB
0

Gud vad fin! :D
Jag tkr du rädda bild nr 2 jättebra! bra jobbat! ^^

SagaoAlfred
0

#10 Tack :D :D
Tycker egentligen att det blev lite för klara färger å allt ser lite rörigt ut, men han är så söt när han räcker ut tungan så jag kunde inte låta bli att ladda upp bilden ;)

Taci
0

Jättefin kanin å fina bilder =) Gillade #5 allra mest, han såg så alert å härlig ut :)

huldisen
0

han är ju så fin .och vad cool bilden vart som han hade tungan utan för munnen ;)

Qnas
0

nummer 2 kvar cool! Men vad lång tunga han har! GUD VAD FINA BILDER! När du la till ramen också så lyfte det lixom fram hela bilden :-) inget som kunde bli bättre, kanske variera bilderna & sätta honom på stenar el så! Annars superbra :-D

SagaoAlfred
0

#12 Tack :D Det är min favoritbild också! Eller.. den å den jag pussar honom (:

SagaoAlfred
0

#13 Tack så jättemkt :D

#14 Tack (: Jaa, vi var ute å gick hela kvällen, fast bara i massa olika gräsområden (:
Ska tänka på att kanske ha nån annan bakgrund nästa gång!

Martina-b
0

Jätte söt!

amand
0

Suuupersööta bilder! :D <33

fridak
0

jättefina bilder! och söt kanin. hur såg bilden i #2 ut från början? skulle vara kul att se skillnad efter ditt jobb i photoshop:)

KajsaM
0

Otroligt fina bilder på en otroligt söt kanin <3

ikea
0

Väldigt fina bilder. Ska du bli fotograf? Du har verkligen fångat honom i rätt ögonblick. Vad härligt att han är så gosig.

SagaoAlfred
0

Tack så mkt alla! Vad glad jag blir utav era kommentarer!

Jag älskar verkligen att fota, och det skulle vara underbart att bli fotograf, men jag har bara hållit på i ett halvår så jag behöver kunna mkt mer å ha mer erfarenhet.. men roligt är det :D

här kommer nummer två oredigerad (är lite sur över att inte jag tog bilden å då ändrat inställningar å grejs så att inte bilden skulle ha blivit så suddig men)

ikea
0

Bild nr 22 är lika fin som bild nr 2 eftersom det är samma söta kanin på båda bilderna. Vi har ju sagt det förut men han är otroligt lik min Harry.

Jag tycker att det är svårt att få så där jättebra bilder på mina kaniner för dom skuttar ur bild hela tiden (speciellt ute).

Tina-A
0

Tycker korten är jättefina. Gillar verkligen hur du centrerat honom i bilderna så man direkt hittar honom med blicken. Sen har du beskurit jättefint! Supersöta bilder

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

SagaoAlfred
0

Åh vad jag blir glad för alla kommentarer (:
Älskar ju att fota, men har ännu mkt att lära å sådär..
Tack så mkt!

Qnas
0

#25, jag vill bara fråga.. hur gör du för att få honom att sitta stilla? Min Fudge var stilla men den jag ska köpa "nu" är en speedo!! :D <3 Jag bara frågar, behöver inte svara om så inte vill :-)

SagaoAlfred
0

#26 Jadu.. jag vet inte riktigt ^^ Han är rätt lugn utav sig (:
Han var ju i koppel å mellan varven har han helt enkelt lugn å satt och åt å sådär, å när han skuttade så fotade jag inte så mkt bara ^^

Qnas
0

#27, ok! Men vad har du för slags kamera, vilket läge & hur långt ifrån står du? (Undrar bara) Har du lite tips? till de som vill bli bättre på att fota, jag är nog en av dem (A) ;D

ninis74
0

Kanonfina foton, speciellt den med tungan.. =)

“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey

Instagram:
https://instagram.com/ninis74

Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg

ciss
0

Supersöt!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A