Kaninhinder
Kan inte alla lägga upp bilder på sina kaninhinder? :) Det är väldigt kul att se allas kaninhinder samtidigt som man kan få insperation om hur ens kaninhinder ska se ut. (Om man ska bygga ett eget)
Jag har just beställt två hinder från Libra Artic och kommer få hem dom om ca 1-2 veckor. Jag kommer då lägga ut bilder på dom. ;)

Ingen som vill lägga upp bild på hinder? ;)
as fina
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jättefina hinder du har, Elina.! :)

#8 Hihi, vad sött :)

Fina hinder =)
#8: envishet kallas det :D hihi
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#12: Hehe. :) Ja. Har man lite fantasi är det inte alls svårt att fixa ihop 5-10 hinder. :D
#12 känner igen dom hindrena! jag hade plast krukor också som bottnar! hihih :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#12: Tycker det är väldigt kreativt av dig att knåpa ihop sånna hinder :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag har inga hinder :D Hampus gillar inte att hoppa just nu ;P
Jag hade tänkt börja hoppa med min 5åriga kanin, just nu består hinderna av videofilmer XD Jag måste lära honom att hoppa först innan jag skaffar riktiga hinder :P

#17 Hur lägger du dom då? :)
I en dörr öppning, först två filmer bredvid varandra mot dörren så han inte hoppar rakt in i dörren XD och sen två stycken videofilmer på varandra och sen en film rätuppstående mot gaveln. Men han bara går över dem utan att hoppa, inte så lyckat alltså.
Han har också varit lite rädd för selet så nu försöker jag vänja honom vid den XP

Okej ;) Hampus hoppas för fullt men han tycker inte så värst mycke om att hoppa hinder, fast jag har ju inag riktiga men… :D

putt ;)

*putt*

jätte fina hinder alli hopa ska ladda in bilderna på mina hinder i datorn sen kan jag lägga in dem här :D
åå jag vil lära min kanin att hoppa de ser så kul ut på bilderna :P
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

jag har bara två hinder å dom är inte målade än:P har baaara haft dom i cirka ett år;) men snart kanske det kommer bild:D

Har hinder , men inga bilder. två är köpta, Bänken och ett vanligt rättuppstående. resten har min pappa byggt.
#36 Bommen måste kunna ramla åt båda hållen :)
- Mvh Emma

Min kanin hoppar inte, så jag har inga hinder. Men jag skulle vilja lära min kanin att hoppa, men vet inte hur jag ska kunna det.. :/

www.kaninhoppning.tk en jättebra sida:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Åhh vad fiina hinder alla har :) Min syrra hoppar agility med vår ena hund så jag brukar "låna" några hinder som hon själv har gjort :) (Många av dom) Dom är jätte fina tycker jag^^
#41 Bilder?

bilder kommer snart

Jätte fina hinder!!!
#46 Ojoj det var mig en konstig kanin det där ;D
- Mvh Emma

# 48-50 Woow, snygga!!!
Jag ska fota bild på mitt stora hinder :) Kommer lägga ut det snart
Har nog inte foton på alla, men de flesta lär folk ha sett om de hållt på med Kaninhoppning ett par år.
Från Libra artic har jag:
2x Lillen
Böjen (på avatar)
Kina (Giza hoppar på bilden)
Klubben
Exet
Minibron
Gamla trean (inlånad)
Gamla kombiluten (inlånad)
Lilla längd 180cm långt
Hemmabyggen
Fyran
Krysset
Gulan
Nordsjönkopia
Lillsjön
Start & mål
Regnbågen
Höjdhinder 80cm högt
#53 Oj vad många hinder du har!
#54 arrangerar träningar hemma lite då och då för folk i stockholm, delar några hinder med en kompis och några av besökarna lämnar hinder kvar här
sen har man samlat ihop en hel del under de 10 år man hållt på.
#55 Aha ;)
Fina hinder alla har :)
rätuppstående är ett hinder som består utan en bomrad paralell från golvet uppåt.

#62 kaniner kan skada sig riktigt illa på spikhinder!

gud jag ska oxå köpa hinder från libr artic jag har hållit på med Kaninhoppning i två år men har bara hemmegjorda hinder ännu men ska spara ihopp till några hinder från libra artic. har för tillfället tvåhoppkaniner hema
håller på att bygga hinder. Lägger in bilder på dom så fort dom e klara.
Har bara ett hinder jag byggt själv :P. Ska nog bygga några fler ;). Men mina kaniner hoppar ju dokc inte men skulle vilja prova :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

jag ska köpa hinder från bäcks kaningård , men just nnu så har jag inte råd, måste lägga pengarna på tjoffsens kastrering:P 500kr kostar det:P

#66 Vet . Ska byta ut mot riktiga märlor .
Just nu har jag:
3 rätuppstående, maxhöjd 40 cm
1 liten bro
1 stor vattengrav
1 litet hinder, ca 10 cm högt
Sen delar jag några hinder med Roobyn:
Flamman
Lillbron
Tvåan
#64 är bänken hemmabyggd? den var riktigt snygg
Har just nu två hemmabyggen, två som jag köpte igår och resten gör jag av krukor, koner jag har till agilityn m.m, man måste ju använda fantasin när man inte har en komplett bana ännu ;)
Här kommer bilder på mina två hemmabyggen
(ska byta ut spiken mot märlor, satte spik sålänge för att se hur dom blev).
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/
Det andra, kan även användas som rätuppstående (bild från google).
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/