Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1776 ggr
dermot
1

(S) Rexhonor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2 stycken svartbrokade Rexhonor finns kvar till salu. Båda är sociala och är vana vid hantering.

De är 10 veckor gamla och är därmed leveransklara.

Härstamningsbevis och foderspåse medföljer!

För mer information om föräldrar och fler bilder, kika in på hemsidan - www.stengardens.weebly.com

400:-/styck och de finns i Skåne men transport brukar gå att lösa. Hemmet är mycket viktigt!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

Och andra flickan.

Kan visa fler bilder senare men nu börjar det åska här så vågar inte sitta vid datorn..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Suskiv
0

Gud vad fina de var, Nu önskar jag att jag bodde så att jag hade plats för fler.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

dermot
0

#2 Tack! Ja, de är underbart vackra, men tyvärr inget jag kan spara på.

// Anka

[_hsleiufhbtv]
1

Annika inte fler bilder nu! :(

dermot
0

#4 JOOOO!

Här är Ninne (#4) och Peace :D

// Anka

[_hsleiufhbtv]
0

#5 NEEEEEEJ jag dör! Kan iaf intyga att det är de mysigaste kaniner jag träffat, urcharmiga och världens mysigaste magar :3

dermot
1

Fräscha bilder från tidigare ikväll..

Peace

// Anka

dermot
1

Sylvia

// Anka

[_hsleiufhbtv]
0

Alltså.. Sylvia..

dermot
0

#9 Din bebis..

// Anka

[_hsleiufhbtv]
0

#10 som kan bo med SN och Elsa..

dermot
0

#11 Precis… köpköpköp! Skrattande

// Anka

[_hsleiufhbtv]
0

#12 skicka lite päls så är mamma såld :D

dermot
0

#13 Kan skicka hela kaninen :D

Eller så kommer ni hit en dag och känner på alla mina rexar :3

// Anka

Alone
0

de är himla synd att dom är honor eller är de kanske tur haha ;)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

[_hsleiufhbtv]
0

#14 ja vi får göra det :D då kommer vi hem med båda flickorna :3

dermot
0

#15 Det är syyyynd! Hade ju passat med Elsa ;( du får låna Vampyr sen när du och Elsa kommer ner :D

#16 Jaa :D det säger vi  *skaka tass*;)

// Anka

[_hsleiufhbtv]
0

#17 albin och SN har redan godkänt :D

Alone
0

#17  ja de får jag göra :D

Mvh Järnskogens kaniner

dermot
0

#18 Perfa :))) Siri och Lill-Elsan kvar då ;3

// Anka

[_hsleiufhbtv]
0

#20 Elsa klagar nog inte heller :D och Siri sover och bryr sig inte :3

dermot
0

#21 men dåså:o Och Gucci (om hon nu ska stanna) är nog glad så länge hon slipper se henne;)

// Anka

[_hsleiufhbtv]
0

#22 haha Aw xP

CorneliaAndersson
0

Annikaaaa, va snäll å smuggla hit Peace till mig ;)
Mamma å pappa behöver inget veta x'')

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

dermot
0

#24 Haha, skickar henne med posten, då får du lösa ut henne själv ;))

// Anka

CorneliaAndersson
0

Haha eller hur ;) Eller så kan vi träffas hos Sandrasåeee, TAR JAG MED HENNE HEM x'')

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[Guldvingens]
0

Varje hushåll behöver åtminstone en rexad kanin ;). Bara för att få gosa med den underbara pälsen! :P

Dina svartbrokade töser är så underbart fina TS, tyvärr så har jag ingen möjlighet att ha större kaniner än 2 kgs-klassen pga utrymmesskäl. Annars hade jag säkert kunnat smuggla hem en sådan. Men men, man får tyvärr tänka på vilken plats man har hemma. Lycka till med att hitta hem till dom!

dermot
2

#27 Precis! Nästan ett måste ;)

Tack! Åh, vad synd, de är helt läskigt tillgivna.. hoppar nästan upp i famnen på en.

Deras syster är dessutom väldigt teknisk om man vill ha en kanin för installationer och diverse småfix med datorer, mobiler och surfplattor, så kan väl en syster till denna inte bli mycket bättre? ;)

// Anka

dermot
0

Putt! Båda tjejerna finns kvar.

De var på rymmen tillsammans med frasseungen Naya, Silvia hoppade upp i famnen på mig direkt när vi skulle fånga in dem! Helgo! ;)

// Anka

Kickan90
1

#7 var ju underbar :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

dermot
0

Peace är tingad!

// Anka

dermot
0

Ny bild på Sylvia :)

// Anka

dermot
0

Också en på Peace.

// Anka

Alone
0

åhh så fina! speciellt sylvia! :D

Mvh Järnskogens kaniner