(S) Blandisar
Priset är 200 kroner.
och dom finns i Ånge (10 mil från Sundsvall).
åh, synd att alla mina favoriter var hanar…
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#7, ja först trodde vi att dem var honor allihopa och så visade det sig att 4 av 6 var hanar x) Jag hade tänkt behålla en hona, men dem 2 som jag föll för i kullen är hanar bägga 2 :/ Så fär se vem av dem två jag tänker behålla ^^
Skulle du kunna kontakta mig när nästa kull kommer? Vill gärna ha något harliknande… ;)
Ja visst kan jag det :) Jag funderar på om det ska bli en till, till hösten ungefär men vi får se ^^
#10 tack! :D
#1 e så sööt
#12 Visst är han :D
Putt
Stamtavla eller härstammningsbevis medkommer inte… :/
Om ni är intresserade så skicka ett Pm :D Kaninerna längtar efter ett nytt hem och dom är verkligen supersöta!
En påse hö och lite övergångsfoder kommer följa med vid köpet och dom kommer ha nyklippta klor :)
Ojoj! Jag tror jag dog lite när jag såg #2!! Synd att de är leveransklara nu bara och inte senare i år :(
Lycka till med hem letandet :)
#16 Haha, visst är han söt :) Varför senare i år? :3 Och tack, det kan behövas xD
#17 Ja, otter är himmla fint! Då hade jag kanske kunnat köpa honom, med tanke på att bygga bur osv. Sen vet jag inte vad mina föräldrar skulle säga om jag kom lite spontant sådär och sa att jag ville köpa en kanin som är lev.klar nu xD Det skulle behövas en hel del argumentering vilket jag räknar med skulle ta en månad i alla fall - om det nu skulle gå igenom :P Haha komplicerat det här med att bo hemma xD
#18 Ja, det är den första helfärgade otter jag har och ahn är ju helt underbart söt :') Har varit där ;)Jaha, jag förstår ;) Jag har också varit där! Jag lyckades övetrala min mamma att låta mig köpa en liten kaninhona (som visade sig vara en pojke..) och hon blev så förälskad i min lilla Milo att jag på något vänster fick henne att tillåta att jag köpte en ny hona och hips som haps så hade jag tillåtelse att få bebisar :D Innan mamma visste ordet av det (och innan det gått ett år från att jag bestämde mig för att köpa 1 kanin) så hade jag 8 underbara små änglar hemma :3 Haha, jag hade ingen kanin innan eftersom vi inte haft kanin på ungefär 1½ år ^^'
Du kan ju alltid kolla med dom och se hur dom reagerar x) Om det tar en månad så ja vem vet? Han kanske finns kvar lilla Villeman.
#19 Haha så det kan gå! Jag började med 2 råttor, jag haft flera generationer och har nu 5 vid liv. Så jag vet vad du menar och antalet ökar hela tiden.. xD
Jo, jag kan ju alltid smyga mig på ämnet lite och se hur de reagerar. Där brukar man ofta märka om det är värt att argumentera för det eller inte, haha xD Jag ska göra det i morgon (idag). ;)
#20 Haha, jag tycker råtter är supersöta, men inget argument i världen skulla vinna över min mamma där ;) Hon är så fruktansvärt livrädd och äcklad och hatisk mot råtter så det finns inte! xD Det finns inget hon hatar så mycket som dom. Så jag funderar på att skaffa en liten ökenråtta då jag flyttar hemifrån bara för att minska risken för oväntade impulsbesök av min lilla mamma ;) Då kommer hon måste ringa innan och få mig att ställa in buren i ett rum som hon inte ska befinna sig i.. :P
Ja men det tycker jag du ska göra :) Det är alltid värt ett försök i alla fall oc hse hur dom reagerar. :D Du kan ju visa bilden om det hjälper ;) (det gör det för mig i alla fall!) Hur har det gått? :3 (nya dagen kommen) ^^
#21 Haha för att minska impulsbesök, det lät riktigt smart! :D
Jag tog upp det med mamma och hon suckade lite och sa att vi får prata om det senare. Det känns som ett ganska bra tecken i alla fall, vi får se vart detta leder ^^ Jag har ju redan en miljon djur (känns det som) så dit och skolan faller den mesta av min tid, så varför inte lixom? Haha vad är den stora skillnaden mellan 2 kaniner och 3 kaniner, tid har jag ju.. :P
#22 Ja men precis :)
Vart bor du och lite sånt? :) Ifall det blir något coh så vidare ^^
Hm, nu sa mamma nej :-( Även om hon tyckte han var jätte söt!
ååh ser precis ut som min Fia när hon var liten <3 supersöta bebisar btw!
#24 Okej, synd :(
#25 Hihi tack :D
Putt
Ingen som är intresserad? :(
#21 Nörd som jag är så måste jag inflika att ökenråttor måste bo i par ;)
Underbart söta kaniner iaf! Jag kommer inte skaffa någon på något år (intalar jag mig) men sen så… ;)
#29 Jaha det visste jag inte ^^ Min kompis hade bara en men men, om det är så så får jag helt enkelt skaffa 2 av dom :D Vilket itne gör något då dom är så underbart gulliga ;)
Putt
Putt, ingen intresserad? :(
Love har nu hittat ett nytt hem, dom 2 ungarna som fortfarande söker nytt hem är Kurt och Villeman :)