Välkommen Ferdinand
Ni kan kalla honom Andy(Från slut av ferdinand) annars Eller Ferr :3
Sicken sötiiiis! Att kolla kaninungar varje dag är frustrerande gulligt men kan ju bara inte sluta xD
//Joanna
#2 Gillade Ferr ^^
Ja, känns bra att kunna lugna det där ha-begäret när man ser kaninungar genom att gå ut till antingen Ferdinand eller till de två kullar jag har nu.. :)
Freddy eller fredde kanske?
Tyckte annars Andy som #2 sa var urgulligt ;)
Så söt kanin, vill ha!! <33
#4 Ja, får se vad jag kallar honom. ^^
Ja, han är väldigt söt.. 
Mer smeknamnsförslag?
Han är så grymt snygg
och så lik mamma..
Fergie?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 Ja, ska bli kul och se hur han utvecklas! Hoppas på att huvudet ska växa lite på bredden också.. :p
Hm, kanske det. Just nu passar han som Blyger, men om han blir jättesocial om någon vecka kan jag ju inte kalla honom för det..
Ferdie?
Ohmigosh.. han var ju jäääättefin. Black beauty
eller Nando…? det är fint också.. efter fernando torres.. hihi
#8 Pappan har ju så brett så det lär han nog göra :)
Frasse! (bara för att jag alltid tänker på en viss reklam.. haha)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#9 Hihi ^^ Ferdie var ju sött!
#10 Ja, det borde växa till sig.
Tror faktiskt han får heta Blyger, i alla fall tillfälligt. Han passar så bra som en Blyger just nu, även om allt blir fel sen.. xD
Då har jag en Gräsklippare, en Överspeedad, ett Matvrak och en Blyger.. xD Sen har jag tydligen en Bajsmaskin på väg upp till mig också. Vad mer behöver man?
hahhaaaaa… ja de där namnen är ändå bäst..
HAHA! Han ser ut som ett skinnymarsvin i ansiktet xD Men söt!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur