Mina nya kaniner
I ett par veckor har jag hållit handen framför munnen för att inte säga något… Men nu är de hemma!
De kommer från Blåzippans kaniner och är satinpälsade (RB) dvärgvädurar. Chinchillan/viltzobeln är en pojke och har inte något namn ännu (kom gärna med förslag!) och den vit blåögda är en flicka och kommer nog kallas Rachel.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Rachel i sin "pyttebur".. Ser helt weird ut, xD hon är extremt liten;)
Buren byggde vi igår och vi fick slut på gångjärn så ena luckan är fastskruvad tills vidare :P sen ska den målas nån dag men det får bli senare!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Helt fantastiskt hur bra du är på att göra mig avundsjuk!! 
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Jag tror jag dör <3
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#5 Mehehehe…
Det är lugnt, du får får låna han!
Jag har fått förslagen Finn och Snyggve på pojken..
// Anka
Snyggve passade ju!!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#7 han vill nog träffa månskära sen ;D
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Vilka gosingar :) fick också hem en från Blåzippans för en vecka sen. En Finn :) Finn McMissile.. (såg namnförslaget du fått, komiskt) :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
Finn ska det va! :D
(Med rösterna från sås-reklamen)
- Darren Criss
#6 Dö inte.. då kan du inte träffa dem ju:((
#8 Haha, jag som har så svårt för namn nu förtiden xD
#9 Får han gärna göra ;D
// Anka
De är så gudomligt söta :3
Tycker att Finn var jättesött ^^
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#10 Han såg jag nog på hemsidan! Så söt!
#11 Haha, xD
#12 Snyggve låter ju som Tryggve (häxan surtant).. fast snyggare :3
// Anka
Har ungarna varit i bra skick? :)
#15 Vad menar du?
// Anka
Om ungarna ni fick hem, var friska å fina? :)
#17 Ja, vad jag kan se nu så är de det. Men man vet ju aldrig med smittor och så, så jag har de avskiljt från dem andra. :P
// Anka
Hahaha jag läste Rachel på svenska, det låter heldumt xD
Men de är sååå fina, Annika! :D
#19 Haha Rakel xD
taack :D
// Anka
#18 ok :) de gör du rätt i!
#21 Hur så då? :) Gör jag med alla nya kaniner ^^
// Anka
#20 Fast med ch-ljud, som i choklad xD
#23 rAchell? xD
// Anka
Ra-chhhh-ell :D
#22 tar de via pm… ;)
#26 nu blev jag nyfiken/orolig. Fick också hem en Blåzippa..
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
#26 Har inte fått nåt..
// Anka
Hur går det med Blaine? Trivs han
?
#29 Har inte fått honom än, får hem honom den 25 ^^
// Anka
Tänkte väl! Undrade just var bildorgien var?!
#31 Hihi, blir många bebisar här :D
// Anka
#32 Häääärligt med småglin.
De här två var ju också gudomligt söta. Ajajaj… speciellt den gråa! Fast den vita också..
#33 Åhja! Sen planeras det en kull till av Rexarna, men jag har inte bestämt om det blir i år eller om jag ska vänta tills nästa..
Ja, visst är de söta? Typ dog när jag fick den vita i handen. :D
// Anka
har han något namn än?, Bombay kanske?
#35 Funderar på Finn, eller möjligtvis Axel xP
// Anka
#36 Du ska inte fundera! Han ska heta Finn och där med pasta! 
- Darren Criss
#28 you gott mail ;)
#37 Jamen.. blir liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mycket Glee här nu xD
// Anka
Gleek!
#40 Åhyeah! Om jag är! :3
// Anka
Finn :) de blir 2 från Blåzippans som heter Finn då :) de är sött, vi fick de från cars2, Finn McMissile :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner