Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 529 ggr
Emma9810
0

OT- Håller bara med

Håller med Sofielange om att det inte är petnoga med mått, men det jag framförallt stör mig på är hur vissa här beter sig. Det är vissa som gaddar ihop sig, och går på vissa personer. Och det är inte rätt! För det är ni som mobbar inte person som ifrågasätter och bara gör sitt "självförsvar".

viggebys
0

Komiskt att du kan säga att vi hoppar på folk när du precis blev medlem Glad

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

Klara.b
0

Vi tänker bara på djuret! Om någon gaddar ihop sig så är det självklart inte med mening! Om folk blir arga kan det vara för att man inte sköter sin kanin så bra!

Kontot skapades alldeles nyss, kan det vara samma persson som vill ha uppmärksammhet?

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

AkaiTsuki
3

OT-stopp på helger??

//Joanna

[Tilde]
1

Hallå det är fortfarande söndag, dvs. OT-förbud? Flört

viggebys
1

#2 jag tror att det är samma person som bara vill verka ha folk på sin sida.

viggebys
0

Säger som #3 & #4 - OT förbud på helger.

[MiniPim]
2

Jag liksom börjar fundera på att ni är samma person ._. OT stopp fortfarande, läs regler kvinna :)

Klara.b
0

Ot-stopp just det!

Ge dig! Vi vet att det är samma persson. Du behöver inte göra fler konton som säger att du håller med!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Tarja
0

Låser tråden då helg innebär OT-stopp.

Nellie007
0

Men då borde väll reglerna ändras. Jag håller med om att alla "gaddar" ihop sig. Ni behandlar andra bättre än vissa, men det är bara min åsikt…

Emma9810
0

Inte samma person inte men jag har ju mina tycken. Det lilla jag har sett är oaksebtabelt. Och nu beter ni er faktsikt riktigt dåligt. Visst jag tänker för f*n på djuren. Töntigt att ni beter er så här.

Inlägget är låst för nya kommentarer