Rexar överallt?
Hur kommer det sig att Rex blivit så otroligt populärt på senaste tiden? Hade ett litet uppehåll med kaniner under drygt ett års tid och var inte inne på Kif något då heller.
När jag loggade in är för nån månad sedan och började leta runt efter hermeliner märkte jag att de var svårare att hitta en normalpälsad än en rex! Så var det inte för 1,5år sedan, som jag minns det iallafall!
Även satin ser man mycket mer av nu
Folk har väl fasnat för raserna och fler fått upp ögonen för dem? (:
Jag tycker också att rex och satin har ökat, under bara de månaderna jag varit aktiv här på kif. Antar att folk har fått upp ögonen för dem?
Ja det verkar så! :)
Tycker bara att de kul hur fort de "slog igenom", som att de kom från ingenstans sen sitter alla med rexpälsade kaniner!
Mjo har inte varit medlem på KiF så länge men skaffade honom ca 2 månader efter blev medlem :) Alltså min rexkanin
Har alltid beundrat pälsen och så hade han sån strålande personlighet så jag bara föll liksom :3
//Joanna
Just rex är inte så vanligt än, men däremot dvärgvädur rex har blivit riktigt poppis :) Men vanlig rex blir mer och mer poppis :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hehe.. jag tycker inte så mkt om rexpälsade (el satinpälsade). Däremot rexkaniner är fina grejer de, tycker jag, som t.ex. AkaiTsukis rexkille o nathas rexkille - de e grejer de!
#6 Hihi tackar :3
//Joanna
#5 Det var väl just precis rexpälsat som ja syftade på, formulerade mig väl lite fel! :D
En trend :) Och inte fel med det (bara jag slipper se wienertecknade satinrex dvv för 900 kr :p)
#9 Vad menar du med det? :P
Jag har haft rexar sedan 2008 och nu idag fick jag hem mina första satinpälsade!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Undrar samma som #10.
Jag skaffade min görsta rexbärare redan 2009 men skaffade först rexpälsat och satinrexpälsat detta året.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt