Kaninungar.
Min kanin Millan ska typ få ungar! Hon har grävt ett hål också har hon hett in päls och hö i hålet.För att hon kan gå ner som i en liten trappa i hennes bur och sen där under som har hon grävit ett hål.

Ibland gör de så även om de inte är dräktiga ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Har hon inte redan fått sina ungar om hon har lagt päls???
Eller också är det väääldigt nära:) Har hon varit tjock och så??
Kramar
#2 Nej de behöver inte ha fått sina ungar när de har lagt dit päls.
Men förmodligen kommer hon få snart, eller så är hon bara skendräktig?.
känn försiktigt på magen om hon är tjock nästan lite knölig, men var försiktig så att du inte tar i får hårt. Känn då samtidigt på spenarna om dom är lite stön vanligt. Kolla bakifrån mot buken om den sticker ut och om hon ser tjock utsen är det bara att se om det blir några ungar :) lycka till! ;D

jag tror hon inte kommer att få. för att hon hade grävit över hålet som hon hade grävit. och i det hålet hade hon lagt in hö och päls. Så hon var nog skendräktig=/

Eller så var hon inte nöjd med det boet. En kompis till mig hade en hona som gjorde 4 olika bon innan hon födde.

Hon har inte fått nångra ungar men hon har faktiskt blivit lite tjockreXD
Hur länge har hon varit dräktig?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ni skulle väl inte para era kaniner igen för att de inte gillade det? Ni sa ju något sådant i skolan i alla fall.
Hon blev förmodligen inte nöjd med boet och gör ett nytt :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
så brukar min kanintjej hålla på och och hon är inte med ungar =) en gång sprang hon med massa hö i munnen och ville ut :D