Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 513 ggr
Mysterious
0

Har ni sett detta??

twinnie
0

Förstår inte riktigt vad det är för något?

Proanders
0

Samma !!??

[Niike]
0

Något bråk verkar det som. :O

KvirrZ
0

Huh?

- Mvh Emma

myriis
0

Verkar som att någon avskyr iFokus och har skrivit om det på en hemsida för det typ (?)

Mysterious
0

det är typ att den personen har blivit hotad av en sajvärd på iFokus och typ varnar andra människor för det sidan :s

Prizma_o_Kristall
0

Läs tråden på katter.ifokus… De vet vem personen är och att hon/han ställt till med mycket bäsvär på iFokus! Det bästa är att ignorera "trollet" som många kallar personen…

Mysterious
0

det var där jag hittade detta ville bara sprida vidare

Tina-A
0

Info:

Den som skapat sidan är en person som under lång tid ställt till med olika problem på iFokus och även "på riktigt". Personen i fråga är väl känd inom kattvärlden av olika anledningar - dåliga anledningar. Personen har skapat många bråk på iFokus och blivit avstängd gång på gång men hela tiden skapat nya användarnamn och skapat mer oro här, främst på kattsidorna. De såkallade "mordhoten" har blivit uppkollade och det är ren och skär lögn. Självklart har folk blivit upprörda och en hel del dumma saker har sagts, men inga mordhot - har såvitt jag vet - blivit nämna någonstans.

Personen har förmodligen skapat sidan i ren ilska för att den inte är välkommen på iFokus, med all rätt!

Ni ska inte vara oroliga :) Det finns alltid sånna här personer. Det är bara att ignorera så brukar dom efter ett tag tröttna och ägna sig åt viktigare saker.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysterious
0

Tur!

Noa-Nisse
0

#9.. precis, man ska bara ignorera hela tiden..

som den som gjorde skapade ett användarnamn här och skrev till ex matilda här inne att det var synd om hennes kaniner för dom hade för stor plats att röra sig på, och att hans/hennes egen kanin bodde i en transportbur.. det var många som blev upprörda och skrev en massa.. men det gav bara njutning till den användaren och därmed höll han/hon på mer.. så man ska igentligen bara ignorera det så långt det går..

om ni förstår vad jag menar

Medarbetare på Hundar.ifokus

Mysterious
0

jaja,självklart!