(S) Glee cast-kullen
Ändrade temat från "Kändis" till "Glee Cast", ifall någon undrar. 
Vill INTE ha något tjafs om vare sig priser eller annat. Det är jag som ska sälja de, ni behöver faktiskt inte köpa dem. 
Samtliga ungar säljs med härstamningsbevis samt övergångsfoder. Information om föräldrarna samt övrig info och bilder hittar ni på hemsidan.
Pappan är renrasig Fransk Vädur och mamman är Fransk Vädur och 25% Belgisk jätte (som ej syns på henne, och som inte kommer synas på ungarna), därav säljs de som mysiga små soffpotatisar:) Observera att dessa kräver plats att röra sig på! Läs igenom regler för hur stort de behöver, tänk på att det står minimum i lagen och de vill gärna ha större än så.
Unge "A" Chord Overstreet viltgrå manteltecknad, hane. Liten och sprallig krabat! 350:-

Unge "B" Heather Morris viltgrå, hona. Också liten och nyfiken och var först ur boet! 400:-

Unge "C" Lauren Potter viltgrå manteltecknad, hona. Jättemysig och sprallig liten nin! 400:- Standby

Unge "D" Vanessa Lengies viltgrå manteltecknad, hona. Sprallig och nyfiken tjej! Alltid framme vid matskålen först. 400:-

Unge "E" Naya Rivera viltgrå, hona. Liten, sockersöt flicka som är supernyfiken! 400:- Standby

Unge "F" Damian McGinty viltgrå manteltecknad, hane. Jättefin kille som också gärna sitter i matskålen eller kutar rundor!

Unge "G" Darren Criss viltgrå manteltecknad, hane. Denna underbara, stora glufsen stannar hos mig!

Unge "H" Dianna Agron viltgrå manteltecknad, hona. Liten sprallig sak, som man bara vill stoppa ner i fickan och ta mig sig vart man än går, supersöt är hon! 400:-

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Unge B får gärna flytta hem till mig ;)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#2 Skickar henne så fort hon kan lämna oss ;)
Ja juste!
De är födda den 1 mars och kan lämna oss vid 10-12 veckors ålder beroende på hur de utvecklas 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Chord Overstreet är tingad!
Kan någon vara snäll och skriva in att Damian McGinty kostar 350:-? :)
// Anka
Buuhuu! Vill ha en! Men får inte (aa' Fast vi har ju andra planer Annikaaa! ;DDD High Five för det! :D
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#5 Haha juste;D Men det behöver vi inte ta här;)
// Anka
Super söta,hoppas att alla kommer tilll bra hem : )
Å vad underbara! Men jag kan inte ha en kanin just nu, typisk :/
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Hur kan du hålla reda på alla? haha, hade blivit nipprig. xD
fast jag ska ju inte säga någonting.. lär ju få pluttar i de färgerna om 1 månad också 
Underbart charmiga i vilket fall!
vill vill vill……………….men fåe ej :(
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#7 Ja, jag är väldigt noga:) Har redan sagt nej till en eftersom h*n inte kunde något alls, fast h*n sa att h*n kunde.. :/
#8 De är ubermysiga! :) Åh, vad tråkigt.. Men det dröjer ju också ett tag innan de kan flytta. ;)
#9 Har bokstäver i örat på dem;) Så det är mitt trick, haha ;)
#10 Åh, så synd:(
// Anka
Helt underbart fina! :O
Mvh Järnskogens kaniner
#17 Ja visst är dem Thea, visst är dem…;))))
// Anka
#18 din onda människa som lägger upp så underbara bilder xD
Mvh Järnskogens kaniner
#19 Som sagt, jag är djävulen själv ;D
// Anka
#13 "men hej kommer du på besök?" ;)
#22 Ja ungefär;)
// Anka
Putt:)
// Anka
Jag har bara ett år kvar på Gymnasiet och vet inte var jag hamnar sedan så det är inte så lämpligt, men de är ju så fina…
Kommer deras öron fortsätta stå upp tror du?
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Gud vad söta att du kan sälja dom;) haha skulle aldrig kunna de om jag fick SÅ söta kanin ungar. Haha alla är ju söta men dom här var ju helt undarbara!!=
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
#26 Aha, okej :) Nej, de kommer fällas inom någon vecka.
#27 Haha, tyvärr kan man inte spara på allt ;( Men 2-3 stycken stannar i alla fall:)
// Anka
Putt:)
// Anka
Idag fyller ungarna exakt 4 veckor!
// Anka
Vad söta de är, har någon av dem lagt öronen än?:)
#32 Nja, några svajjar lite, men ingen är helt nere än:)
// Anka
Putt :)
Nya bilder kommer ev. när jag är hemma…
// Anka
Awwww :33
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#41 Hihi :3
Kan tillägga att alla har fält minst ett öra och andra på väg, förutom minstingen Heather som fortfarande har sina uppåt.
// Anka
Putt.
Alla ungar har lagt öronen!
// Anka
Vanessa Lengies
Till salu
Har aldrig haft en roligare och socialare unge! Hon hoppar gärna upp i famnen och älskar att bli kliad! Också är hon ju väldans charmig med sina öron som ligger åt samma håll;) Så denna är svår att släppa…
// Anka
Jadu, när jag blir äldre (14-15) så lovar jag dig att jag köper en fransk vädurs unge från dig! Om du föder upp då ;)
/Christel & kaninerna! 
#52 Nah… blir nog inte fler jättekullar här;)
// Anka
Nä :( MEN, att jag ska köpa en frasse när jag blir äldre lovar ja :)
/Christel & kaninerna! 
Ungarna är leveransklara.
Finns intresse på Naya, kommer och tittar till helgen ev.
// Anka
HAHAH Vilket roligt tema älskar glee!
gulliga ungar också ;)!
#56 Hehe, jag med ;D
// Anka
Åhh..gud vilka fina. Man blir helt ninsugen igen. Hade en gammal plutt (dvärg vädur) som blev 6 år så det känns inte bra utan. Älskar de fina vita nosarna. Får nog ta och skaffa igen efter jag varit på semester. 
Åh så lockande! Vanessa var ju verkligen jätte fin :* Påminner om min underbara Fransk vädurskorsning som gick bort i vintras.. Skulle så gärna vilja ha en sådan kanin igen men kan dock inte köpa in fler kaniner just nu då jag tyvärr måste dra ner på antalet kaniner eftersom jag reser mycket :(
#68Det tycker jag!
Helt underbara djur.
#69 Åh, vad synd! Hon och Naya är ena ritkiga kelgrisar, lätta och hålla på med och kommer alltid fram och kelar. Goseungar! 
// Anka
Vanessa, Lauren och Dianna har flyttat! Damian har försvunnit spårlöst sedan någon vecka tillbaka…
Bara Naya finns kvar nu. :)
// Anka
Nej vad sorgligt att han är borta.
Hoppas han hittar hem.
#72 Ja, han var ju gosigast (efter Van då).. :( Jag hoppas han kommer hem igen, men då vi har en rottweiler som iprincip käkar kaniner hela så.. ja, det är väl troligt att hon jagat väck honom, tyvärr.
// Anka