Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 524 ggr
viggebys
0

(S) Kaniner

Nu är det dags för några sötnosar att hitta nya familjer då det börjar bli väldigt trångt i kaninstallet :(

Fiffi & Trixie - Två korsningssystrar på 4år som flyttade hit då ägarna tröttnat och skulle flytta så de kunde inte ha kvar dom. Endast tillsammans! Mer info vid intresse.

Bamse - Viltgrå Manteltecknad Dvärgvädur med okänd härst. FLyttade hit efter att ha blivit hittad på gatorna i älvsjö. Mycket fin kille som tycker att hoppning är superkul (men alla har väl sina dagar när man inte riktigt vill också..) så jag säljer honom gärna till någon hoppintresserad. Pappa till min USA-kull och har lämnat fina trevliga ungar! Han är dock ingen "nybörjar" kanin då han inte gillar att bli lyft ur buren(sprattlar mycket), kan få för sig att försöka tränga sig förbi när man öppnar buren/slänga sig ut när man öppnar rasthagen och han har nafsat mig en gång i armen (första gången vi skulle träna hoppning) när jag skulle ta på honom selen. Annars är han verkligen en älskvärd kanin som ÄLSKAR sitt gosedjur, han tvättar "henne" och myser med henne. Denna hane lämnar inte mig utan tårar! Mer info vid intresse.

Trollsländans Feline - Viltblå Dvärgvädurshona m Härstamningsbevis, Fortfarande inte helt säker på om jag vill sälja denna tjej då hon förmodligen skulle ge otroligt fina ungar! Lite blyg med ack så fin ! Mer info vid intresse.

Viggebys USA-kull finns även till försäljning, mycket fina ungar som kan bli något inom hoppning då de är väldigt pigga, nyfikna/modiga och otroligt trevliga!

Kan ev. tänka mig att sälja någon mer. Här hittar ni bilder och lite mer info om alla.

Vi finns i Mariefred, Strängnäs kommun, Södermanland.

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

viggebys
0

PUFFFF

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/