Failbilder #2
Här kan ni lägga upp era failade bilder :)
Den andra tråden blev så himla lång :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det gäller bara kniner va? Förpå förra står det ''Failade djurbilder'' (i texten) ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#1 Det är samma som i förra tråden, bara ny tråd :)
så man kan lägga in på andra djur? ;)
Aja här är iallafall en bild på ridskolans ena avelssto Beat It ''Bettan'' och hennes hingst föl, (tror att han ska heta Royal Morse, eller nåt sånt) haha;)
Gillar deras lika sätt att gå ;)
''Förlåt för suddig bild''
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#7 Jahaaa!! Såg inte förrän jag läste - liksom vadå gräs? xD
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#8 hahaha ja, bebisar kan vara kluriga att se när dom sätter igång och glädjeskuttar 

Jag och älskling var ute och hoppade, men i luften så ändrade hon riktning och skulle åt andra hållet helt plötsligt… Ja… ni ser ju resultatet ^^'
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
#5 Hahaha :)
XD
#14 haha! xD
#15 #17 XD
#20 så söt haha!
Trulls har redan visat sin "galna" sida till 
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

Lite failade bilder xD Första bilden var meningen att fota när han poserade, andra bilden var meningen att test fota inna jag skulle börja fota på riktigt, helt plötsligt fick Ajax nåt konstigt för sig xD
#20 ser ut som han har sår eller skabb på nosen? Ska det verkligen vara så?
#25 Kanske myggbett?!
En charmig liten Bentley dök fram när jag satt och kollade genom lite bilder xD
-' Malin Hultman
Klättrar upp på fel ställe av hagen… För där tog de stop änna ;)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#28 haha!! XD
#25 ja jag vet. men det är dels för att han hade fått två små fästingar på nosen precis innan och för att jag förstärkte färgerna sen på fotot och då syns det ännu tydligare -.-' men det är iaf borta nu ;)
#30 Jamen då så. Inge fara alltså.
#28 Omg, de vågar livet för vilket dumt projekt som helst.

Den där var ju helrolig. Men du måste ha blivit lite skraj att han skulle fastna i nätet?
Haha.. the return of the killer rabbit
Fulaste kortet jag någonsin tagit:

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
xD
-' Malin Hultman
En liten bäbis Funi vill inte vara med på bild längre, visar istället upp ett
par snygga baktassar c;
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
Bäbis Veima ramlar i gräset :p
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
Tror att lilla Holly behöver jobba på sin balans lite grann 
-' Malin Hultman
#42 vad söt! :D Vilken färg? har hon? :) är det en dvrägvädur? :) *hoppas jag har rätt*
#43 Tack :) Hon är viltsiames, vad jag fått höra iaf.. Kan ha fel dock. Hon är en blandning mellan gotlandskanin och lejonhuvad dvv ^^
// MT ♥
jaha okej, hon var jättesöt iallafall och jag skulle gärna vela ha en sån fin :D
#45 Tack :>
// MT ♥
Hon skrattar!! 
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Jag skulle tycka det var kul om vi kunde hålla oss till typ bara kaniner här? Kan man inte ha en annan tråd för andra tokiga failare?
Bara en fråga liksom. Jag är personligen inte så intresserad av hundar i allmänhet. Men vill gärna se tokiga kaniner. Bara ett förslag dock. Då kan man välja.
Hon gjorde ju inte bara den balans "failandet" 1 gång utan 5.. Snacka om smart 
-' Malin Hultman
HAHA! XD
håller faktiskt med #52
man kan ju ha en till tråd?
#52 Antar att du syftar på mig och jag la upp bilden på min hund för jag såg någon annan lade upp på hästar. Jag personligen tycker tråkiga kommentarer från folk som inte har något vettigt att säga är ganska ointressant. Och du kan ju välja att inte titta vidare noga på den fina bilden på min söta hund och sedan också välja att inte kommentera det och gå vidare i ditt liv.
#55 vad du blev sur då? gör det så mycket att vi gör en ny tråd åt hundar och katter och andra djur??
Bara för att denna bilden är så ful, han går likadant som katten
#57 nejnej =) Tyckte bara det var en onödigt tråkig kommentar hon skrev där .___.
#60 ;) tykte bara att du lät så sur
men, men…
#61 haha det är ju lätt att misstolka när man inte skriver nån smileys eller nått! =)
#62 ja, jag vet ;) smileys är det bästa för att visa vad man tycker! slut på OT!!
#55 Eh, excuse me: men det är rätt surt att säga att jag skriver tråkiga inlägg och inte har något att säga? Det är ju knappast sant och därför uttryck för vad du tycker och vilken respekt du tycker jag är värd. Alltså surt ja.
Om du är intresserad så skrev jag inte pga dig hund. tyckte det var småkul kommentar till bilderna ovan. Men, sedan blev det flera hundar o katter.. och tja, jag tänkte oj, jag kommer titta i denna tråden när det postas nytt och jag är inte intresserad av hundar o katter o hästar eller giraffer eller nåt annat. Utan kaniner. Men fanns det en till tråd (om moddarna tycker det är okej), så kan ju alla få sitt? Var bara ett förslag utifrån mitt egenintresse. Så. Nu vet du. Och jag bemödade mig att inte låta taskig eller negativ. Men det går tydligen inte här.
Och nu när det väckte så mkt ont blod så väljer jag att bara titta selektivt.
Du hörde ju till dem som tyckte att påhopp var mindre trevliga har jag för mig, men du hugger ju direkt.
Varför detta gnäll hela tiden?
Man kan ju titta på dem bilderna man vill, ingen som tvingar en att titta. Känns extremt onödigt att ha mssa likadana trådar men bara olikadjurslag på bilderna.
67#
Ztrawberries.weebly.com ;) Inte .Se
Kramar
Linda & Djuren
# 66 *suck* räckte det inte att mandy och jag redde ut den lilla schismen? jag böjer mig för att andra tycker det är botten som jag föreslog.nu behöver inte hela svansen kommentera att det är botten för jag har redan fattat budskapet typ 3 poster högre upp.
moddar: jag blir inte ens sårad om man vill radera alla kommentarer inkl mina då detta är en bildtråd
#69 Har bara läst vissa delar av tråden inte alla kommentarer.
#71 sååååå söt, ras? :)
#72 Visst är hon! Vet inte, en dvärgkorsning av något slag. 
#74 hahahahhaha söt! 
#34 OMG såg den nu xDD HAHAHA <3
Om man läser de två första kommentarerna står där att denna tråden är avsedd för samtliga djur. Punkt (:
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#77 precis =)
Jag tycker denna bilden är rätt fail ;) HAHA
Tycker även denna bilden är rätt fail när man ser rätt in i munnen hehe =) Och hennes ben
Sist min nya tjocka dvv Lilla Grå som jag fick hem igår <3 HAHA hel failad bild med hennes öron som går ner i marken xD
#82 vilken otroligt fin liten platt pannkaka.. varifrån kommer den snyggingen?
#85 ÅÅh tack haha =) Hon kommer från Lise-Lott Abrahamsson = )
#84 HAHAHAHAHA
dermot: hahaha vilken söt uhund du har!
BS! Hildur är ju jättefin! 
En vacker nin med säreget utseende.
Och nej Holly lär sig tydligen inte att det inte fungerar att stå på bakbenen i transportburen.. x'D
-' Malin Hultman
#93 haha men hur många gånger?
en liten partypingla som vill slå klackarna i taket?
#94; uppenbarligen x'D De förra bilderna jag tog gjorde hon de runt 5ggr. Idag orkade jag int ens räkna. Men en massa spring i benen har hon iaf x'D
-' Malin Hultman
Hej stampe =)
Här kan man ligga
Sooover du eller?
Vilka otroligt fina softar-bilder.
Är stampe planterad i krukan, eller har han hittat dit själv?
Hihi.. ser lite ut som en känguru ju… undrar var i evolutionen deras förfäder skilijdes åt..
#99 Planterad haha =)
Dags för en ny tråd kanske? ;)
Jaa… Hon har en blomma i nosen och jag vet inte riktigt varför ^^' antagligen är det så det blir när man ska äta för första gången :3 ♥
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
#103 hihiih.. asasöt! skojjjar du? har hon lyckas fiffla in den i näsan?
knaskanin
Inte "Exorcisten 5" då?
Blir liiiiiite svårt att rusa upp på transportburen när där redan sitter en annan kanin där 
-' Malin Hultman
Vad sägs som det. Kaninunger river ut och sover på smusiga Barbie-påslakan. Eller funderar på att äta upp någon?
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
hahahah.. hur fasiken lyckas du få till det där gapet? ultra-nussigt
#52 Denna tråd är för failade DJUR bilder och inte bara kaniner
You can't make a rainbow without a little rain
#111 Varför dra upp det igen efter 59 inlägg??
#112 för jag har inte varit inloggad så jag såg det nu kanske? :/
va roliga bilder alla har :)
#117 Jag måste bara fråga.. vad är de där små kluttarna på tidnignspappret? Inte bajs som har den konsistensen hoppas jag?
Ifall det skulle råka vara bajs - då har du ett stooort problem att ta itu med.
Fråga isåfall.
Jag får instämma alla bilder är helt underbara, önskar jag själv hade ok kamera. Min är på mobilen och kass. Men får väl sätta upp på önskelistan.
#120 jo de ''va'' bajs men sånt som de äter
Blä ;) fast de åt inte upp allt haha
#120 bajs kan ju se ut så om kaninerna har klivit på det :P Har haft kaniner som haft lite "lösare" avföring och sedan klivit på det, då brukar det se ut så. Sen vet jag ju inte om det är så i det här fallet :)
#121 fast det där ser inte ut som det? Det ser ju alldeles löst ut? Druvbajsar som de äter ser ut såhär:
http://www.2ndchance.info/bunniescecotrohes2.htm
de två nedersta är bra.. den till vänster är ljusare o enligt vad jag tror o tyckt mig märka är att den är ljusare o lösare ett tecken på att man ger för mkt gottis, pellets eller grönsaker o blad..
Men om det mer blir gegga i buren, eller att det tom fastnar på kaninen så är det ett allvarligt problem. Men som du lätt kan få hjälpmed. Jag ser ju bara bilden men det ser inte alls bra ut.
Men du kan be om hjälp här eller PM'a.
Det kan ju va som Baby-Blue säger, men det är ändå ett tecken på att man ska ge mer och bättre hö, samt ge mindre pellets (och bättre pellets framförallt!), mindre eller inget gottis alls (tills den lösa avföringen försvinner) och kanske ta bort frukt och grönt så länge och sedan bara ge smakportioner på någon halv matsked eller så.. någon gång om dan. Det leder till magproblem och näringsbrist och kan leda till större problem om man inte tar hand om det i tid.
PS: de är jättesöta, om jag glömde att säga.. och fokuserade på bajset i bilden.. whahahaa
#124 ja det är ju inte helt normalt att det ser ut så. Jag gjorde typ som du sa, gav mycket mera hö och knappt något pellets alls och då började kluttarna bli fastare :)
Känns så normalt att sitta och diskutera bajs xD
Holly, Holly, Holly… x')
-' Malin Hultman
Eller hur.. alla diskussioner om kaniner tenderar att börja handla om sånt.. men ja nog OT..
Men det är helt normalt, och de kaninexperter jag läst och pratat med här och överallt delar den meningen: att bajset är ett av de främsta tecknen på hälsa. Så även hos andra djur o människor med, är det dåligt så betyder det ofta flera hälsoproblem.
"123 det var ju ''druvbajs'' haha men de har trampat ner det?
#126 Asså vad håller din kanin på med ^^) x]
#129; jadu de undrar jag med, hon låg där ett litet tag innan hon flög lika snabbt ut ur transportburen igen x'D
-' Malin Hultman
#130 hahaha så sött! :)
#134 bitchslap! ;)
#134 Vilken supersnygg Dalmatiner :O
Izor är ju såklart också snygg 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#136 Ja han är snygg. Dock skiljer han sig en hel del från rastypiska Dalmatiner. 
---
3 Kastrerade hanar.
(Iz var inte kastrerad då bilden togs dock)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#5 Min snygga prins. Med eller utan ben;)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#149 vilka fina tänder! :)
#153 ja det vet han skälv eftersom han skryter så om dem ;) han kanske ska vara med i en tandkrämsreklam?
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#154 haha xD Ger ni honom mkt morötter eller har han naturligt vita tänder? :P
#155 Han har naturligt vita tänder, har aldrig borstat dem på honom.
. Sen äter han massor av ben!
Visste inte att morötter kunna göra så att tänderna blev vitare?
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#156 jaha, önskar min hund också hade det x) Jag borstade hans tänder när han var liten men han gillade det inte :P
Jo :D Och sån fiskolja gör glansig päls ;)
#157 Han äter VoH med lax, är noga med att han får i sig fiskolja både för päls och trampodynorna. 
Han tycker inte att morötter är så jätte poppis men när långöronen äter så ska han absolut ha. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#158 jaha okej ;) vi häller det direkt på fordet innan vi ger, 1 gång/dag några droppar :)
Haha, min hund äter allt! förutom apelsin, vindruvor och sånt.. ;)
#159 Jag är noga med att fodret ska innehålla allt hunden behöver. Gav honom VoH kyckling i början men pälsen blev glanslös och torr. Nu är den fin igen!
Hundar är knasiga, jag förstår att hundar tycker att gräs är gott men hö. Så fort det blivit lite spill från kaninerna så är han där och käkar. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#160 jag vet inte vad min hund får, men han mår bra av det fodret, vi har testat att byta lite ibland men då blir han dålig i magen. Så han har 1 foder :)
Haha ja x) okej ganska mkt OT nu ;)
Tilda gör armhävningar? ("Måste tänka på hälsan reda vid unga år?" hahaha)
Jamen Nanna var ju… schnygg i den vinkeln. *fniss*
#159 Vindruvor är ändå giftigt för hundar, så tur att den inte äter det.
#155 Mycket morötter är ej bra för hundar. Plus att det är en myt att hundar får renare tändar av det :)
#166 Det är en myt att vindruvor är giftigt för hundar med i så falll. Då hade min hund varit död nu. Hon äter morötter också. :)
// Anka
#167 Nej det är ingen myt, det finns ett ämna där i som inte är bra för dem. Men det beror ju på hur stor mängd dem äter. Men det finns på giftighetslistan ja.
Allting handlar ju om mängden dem äter osv ;)
#166 det är inte alls en myt att de får renare tänder av det.. min mormor började ge det till sin hund och den fick vitare tänder efter bara några dagar.
#169 Jag tror inte på det, och hört fler som testat det men inte fungerat. Så fungerar inte på alla hundar, kanske bara ren tur? Bättre att ge tuggben istället :)
Älgben är det bästa godiset man kan ge en hund :) Det är både naturligt, ekologiskt och bra för tänderna :)
#126 hahaha men omg vad håller hon på med x,D
Så inte mera OT nu ;)
#173 Haha vi diskuterar ju bara djuren välmående! ;) Haha men du har rätt, inget mer OT :)
ojsan luvan hamnade lite långt ner haha
har ingen bra fail bild typ, tar alltid bort de
hälsningar cornelia med kanin och hund
(har bara haft den i en dag)
Är han lite i mössan? Haha, det där är väl hur failigt som helst! 
Åh bara älskar den där svansen så lång x'D

//Joanna
hahaha.. festligt, snacka erekt svans.. världen är spännande och till för att upptäckas!
haha vad söt :)
haha hittade en till
Tack :) Söt din med!
Små skuttisar är inte så lätta att fotografera. Här är en liten som gav sig av precis när jag tryckte av, 2 veckor gammal :)
#184 AAHHHH!! läbbig :c
#184 awi :3 vilken söt!
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Hittade en lite udda stil att använda när man går i trappor. Men alla sätt är ju bra utan de dåliga 
Kanske dagx för ny tråd? ^^
-' Malin Hultman
#187 LILLA bebis?! ;) #188 awe söt! :) Känner också lite så denna tråd börjar bli lite väl lång…
#187 hih ja liten kille ;)
#191 Wow.. det kallar jag balans
va snygg han är!
#192 Hehe han säger tack :D
Han kan gå på tå också xD Försöker lära honom att snurra runt på tå men det går inge vidare, men kanske om några månader xD
//Joanna