(S) Betesbur
Hej
Vill sälja min betesbur då jag inte har användning av den längre. Den är bygd ungefär 2010 och är i hyfsat bra skick. Den har hönsnät över och under och det under är väl inte det bästa. Överlappar och blir väldigt knöligt så det kanske man vill byta ut :) Att ha det som tak funkar bra!
Måtten är 125x250x80.
Två stora luckor i taket och finns en avdelare så man kan dela den i 2 delar vid behov. Mycket praktiskt om man har flera kaniner.
Hade tänkt mig ca 200kr. Inte så noga utan den tar stor plats och om någon vill ha den skulle det ju bara bra! Annars åker den på tippen nämligen.
Den finns i Tvååker utanför Varberg.
Emma
hur mycket vill du ha för den? Kan du årdna transport till Stockholm?
Ca 200kr. Nej, om man vill ha den får man hämta den. :)
Emma
Hur snabbt vill du bli av med den?? Jag är jätteintresserad men kan inte hämta förrän i slutet av denna månaden eftersom jag jobbar i Danmark kommande veckor.
Vad bra! Letade efter en sådan till sommaren , nära på at bygga en. Vi campar i varberg ganska ofta. Får se , 200 kr är ju billigt! Ska fråga hemma :) Hör av mig iaf!
#3 Jag kan ha kvar den ett tag till om du vet att du ska ha den! :) Inga problem. Tycker det är bättre att någon får nytta av den bara. Tänk på att man behöver ett ganska stort släp.
Emma
#5 Absolut, jag tar den
. Du kan väl skicka ditt nummer till mig så kan vi bestämma dag och tid för avhämtning.
Kan Hämta den i veckan !
Smsa ditt nummer 0723248196
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Buren finns fortfarande kvar.
Då de tagit lite lång tid så är det först till kvarn som gäller nu.
Skicka ett pm bara :)
Emma
Finns kvar ännu!
Ni som skrivit att ni är intresserade vart tog ni vägen?
Emma
#9, kolla #7
/Christel & kaninerna! 
Lättare att ta de via pm tycker jag ^^ Så håller man koll på vem det är man pratar med lättare! :)
#7 Om du vill ha den så skicka pm. Kan vi bestämma tid och dag. Är ledig hela nästa vecka och i helgen är det folk hemma. :))
Emma