Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 447 ggr
Highlandertess
0

Råd om bur?

Jag har hittat en stor bur som jag funderar på att köpa. Den är nedsatt i pris nu så den kostar 795 kr. Kostade tidigare över 1400 kr. Det följer med en ställning med hjul så att den är lätt att flytta, men det är en sak jag är tveksam till. Burens botten är nämligen bara ca 1 dm ovanför golvet när den står i ställningen. Har ni några råd eller tips? för hur man skulle kunna "höja" ställningen så den kommer upp lite? Min Ella tycker om att vara i midjehöjd med folk nämligen och det är vad hon är van.

Måtten på buren är ca 150x50x60 och förutom att den sitter så lågt så är den väldigt lockande.

Stravaganza
0

Visa en bild på den kanske, så att vi kan se?

Highlandertess
0

Jag har letat på nätet, men inte hittat en bur som den jag sett i affären så tyvärr har jag inget som kan hjälpa :-/ Jag kan iofs kanske ta en bild på den nästa gång jag är dit.

[Niike]
0

Ställ upp den på något? Ett bord eller nåt, om det går?

Highlandertess
0

Grejen är att det är p.g.a. att den skulle kunna flyttas lätt som har gjort att jag funderar på just den buren. Jag har sett att det finns hjulställningar att köpa löst som t.ex här:

http://www.zoosajten.se/pub_images/original/ställning_till_1,2m_bur_1575.jpg

Hoppas länken fungerar. Denna hjulställning får upp buren mycket mer. Så istället kanske jag skulle köpa en bur som passar i måtten på en sådan och köpa var för sig?

Mysterious
0

sån bur hade  vi i våran djuraffär oxå…Tyckte den var lite liten men annars var den rätt så fin :D