Separeringsdags?
Hej
Jag har som sagt två kaniner, systrar. som den 15:e blir fyra månader gamla. De har aldrig bråkat och varit jätte mysiga med varandra. Men nu idag så vaknade jag av ett väldans liv i buren. :/
De såg ut som en boll som flög runt och päls flög omkring… :/ Särade på dem och blev biten av båda två. Vet inte om jag gjorde fel där men vill inte att de ska skada varandra..
Har två burar så de fick vara åtskillda. Tänkte att de skulle kunna träffas igen ute i hagen. Funkade bra ett tag och de satt bredvid varandra som om ingenting hade hänt. Men sedan bestämde sig Bonbon för att jaga Miel. Bonbon är mer "underlägsen" i vanliga fall av vad jag har sett. Men verkar som om hon startar bråk idag.
Bilden är tagen igår kväll då de var ute i mitt rum.

Bonbon är den vita söta saken.
Tror ni att det kommer fortsätta vara såhär eller om de kan vara tillsammans igen? eller om ni varit med om liknande?
hej 
Jag tycker att du ska sära på dem, eller om du har möjlighet ha dem på en stor yta så dem kan få ett varsitt revir. Jag skulle tro att den dominantaste är arg på den andra för att hon inkrektar på hennes revir.
Detta var mitt förslag, lycka till!