Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 563 ggr
[MiniPim]
1

Så otroligt stolt!

Ska bara skriva av mig lite kort! :]

Är sååååå stolt över min älskade Leo.

tänkte verkligen inte på att han kan hoppa. Han har ju aldrig visat intresse för det, nu efter 2 år så fattade jag att han visst kan hoppa. Tog fram ett hinder och han hoppade hela 15 cm. ♥ Blir nog 2 hoppintresserade kaniner här på gården :3 ♥

NelliZ
0

Yey! :D

Vad vad det jag sa ;D

//Julia

[MiniPim]
2

#1 Haha ;P

Får nog tävla med honom också i framtiden, kan se om jag kan träna upp han ordentligt till den 22:e :)

Vincent...
1

hoppas att han blir en bra hoppkanin! :)

HAHAHAHAHAHA…..

[MiniPim]
1

#3 Ja, det får vi hopppas :D

Vincent...
0

han kan ju nästan hoppa mini nu!:) 5 cm till och 30 cm lång:)

HAHAHAHAHAHA…..

[MiniPim]
0

#2 Haha ja :D 
Är det 30 cm längd på mini? ^^ Det visste jag inte.. :p

Vincent...
0

jag tror det men på dom tävlingarna jag har varit på brukar det inte vara så långt. :)

HAHAHAHAHAHA…..

[MiniPim]
1

#7 Okej tänkte väll det, men som tur gillar MiniPim längd bättre än höjd:)

slarvigt
0

Jag har provat att hoppa lite med min kanin, utan tävlingsambitioner eller liknande, utan bara för att ha kul ihop. Senast provade vi 15 cm och det klarade han galant, så jag förstår din stolthet och glädje precis, haha. Nu har han dessutom börjat hoppa över saker mer i vardagen också? Häromdagen hoppade han över min arm när jag satt i skräddarställning och vilade armen mot knät, haha. Han verkar också gilla det helt enkelt. Ska nog ställa upp "hindret" igen (två pet-flaskor med utskurna hål där man pillar in halva korken så att halva sticker ut och på den kan pinnen vila. Rekommenderas för er som bara hoppar för skojs skull SAMT inte äger verktyg ;)).