Rädda kaninerna! i norrbotten
Hej!
Nu är det ju så att 4h versamheten i Boden har lagts ner och dom river ner stället i dag.
4h har kvar kaniner i den större byggnaden och det är både honor och hanar, Dom kommer föras till 4h ansvarige Karlsson, men han kommer troligen avlida dom,för han vill nog inte ha nå kaniner.
Så Nu undrar jag ifall någon är intresserad av att ta någon av deras kaniner? Snälla finns det någon som kan ge dessa kaniner en till chans?
Hör av er till mig då!
Det finns 2 vunxna kaniner en hona och en hane och så 5 st kaninungar, varav 2 är hanar och 3 är honor.
Kontakta mig på
Dom måste bort idag!!!
Hoppas det går att läsa, tangentbordet fungerar inte så bra…
Usch så sorgtligt att de lägger ner en 4Hgård. Det är en så bra idé (förutsatt att djuren verkligen får sina behov tillgodosedda och att det sköts med respekt för djur och människa). Hoppas det går att hitta hem åt kaninerna.
#2:
Jaa det är inte roligt 
Jag vill ta någon kanin med mig hem men jag har redan 10 kaniner hemma men jag kanske tar en hona som kan gå ihop med mina andra honor. Det är synd men det är inte så mycket man kan göra, om dom inte hittar hem så blir det väll döden för dom och det är ju inte det roligaste…
Åå vad synd att det är så långt bort från mig. Hoppas det går bra för dom !
Jag förstår situationen, dock så är det inte tillåtet att hota/nämna avlivning i annonserna här på sajten. Därför väljer jag att låsa denna annons och hänvisar till sajtens annonsregler.