Dag för dag , kaninbebbar !
Igår kom 6 små bebbar från Snowflakes Lleida & Myosotis Plaustris Bentley , har småkikat lite på dem små liven & det ser ut som tre vit blåögda , en japan/brokad & en black and tan / otter wienertecknad c:
får se senare när dem blir större!
men iallafall så tänkte jag göra en bildtråd dag för dag !
(bilderna är tagna med min mobil så dem är inte dem bästa)
Dag 1
ååh så söta, denna tråd vill jag följa :D
#9 , åh gör du det :'D
Viltgrå skulle jag säga :)
#12 , tycker du ?jag tycker det ser ut som black an tan / otter 
får väll se senare c:
Jag är helt säker ;)
#15 fast är inte viltgrå lite mer brunaktigt ?
Kul att se att Lleida blivit mamma riktigt fina de är 
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
På en viltgrå kommer de svarta topparna ut först :)
du ska inte hålla i ungarna utan någon slags vante på handen!! då kan dom börja lukta för mycket människa och mamman dödar dom! Man ska helst låta dom vara tills dom kravlar ut ur boet själv
#21: Det stämmer faktiskt inte. Ens lukt finns ju överallt i buren i princip och så länge man är den som ger mat, kelar, städar odyl så känner honan igen ens lukt. Jag har aldrig varit med om en hona som dödat sina ungar för att jag rört vid dem. Visst kan det hända, men då är det en väldigt osäker hona och inget jag skulle avlat på i vilket fall.
min kompis kanin tog i ungarna och mamman bet ihjäl dom samma dag. sen en månad senare när hon fick nya ungar gjorde hon samma sak och så en gång till :((
Mamman kan ju också bita ihäl dom om det är något fel på dom eller om dom är svaga. det hände mig när min kanin fick ungar dödade hon en av dom direct efter att den fötts men jag tror den va så svag så den hade inte överleft iallafall
#23: Fast det låter ju som om det är just den honan som inte var/är särskilt stabil i sådana fall. För en trygg och stabil hona biter inte ihjäl sina ungar bara för att de luktar människa.
Så söta små bebisar du har!
Så fina! Jätte roligt att Bentley blivit pappa, han var helt underbar när han bodde här så det kan inte bli annat än bra ungar 
riktigt söta allihopa :)
Va gulliga!
Jag vill se nya bilder på dom små liven!
Gudomligt fina bebisar från Lleida, Malin vill nog också se nya bilder på sitt barnbarns barn. 

Supersöta!