Betfor
Är det skadligt för en kanin att få i sig blötlagd betfor? bara som godis till digivande??
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Har hört att det inte är så super bra för kaniner då dem har känsliga magar och lätt kan få problem.. Jag ger bara mina betfor om min pellets är slut och då max en halv deceliter för att undvika att kaninen blir dålig..
Ja okej! Ja det var det jag tänkte. pelletsen är nämligen slut här & granngården har stängt :/
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
jo lite går bra.. men hoppas du ska köpa snart för jag vet inte hur dem blir vid över en veckas givning. men en vecka med ½ dl per dag är ofarligt. se bara till att det är svält ordentligt så det inte sväller mer i magen!
Japp ska köpa imån bitti! Både havre & pellets. En halv dl av de svällda eller? jag tog varmvatten så det går lite fortare =)
Kaninen klarar sig utan pellets bara den har hö så slipper man bli orolig att den ska bli dålig i magen!
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com