Åker till Gotland, kaninerna...
Hej
Jag ska till gotland om en vecka, och då har MAMMA bestämt var vi ska ha kaninerna, på arken zoo!
Cornflakes har varit där förut och det gick bra, för att skötaren har en kaninuppfödning och var super.
Nu ska Cornflakes och Kiara dit en vecka, och jag är orolig 
Är alltid det, men jag tar med pellets, för jag vill inte att de ska ha djuraffärens. Höet gillar de mer på djuraffären än hos de "bra" höet vi köper.
Men de ska bo inne, och de bor ute nu.
Men eftersom det är sommar så borde de gå.
Jag klipper deras klor för vill inte att de i djuraffären ska göra det.
Vill helst inte ha kommentarer att jag är galen och så…
/c
/Christel & kaninerna! 
Kul att du skall till Gotland, är en gotlänning :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Haha jaha :)
ja gotland är mitt favvoställe, har varit där 12 gånger, varje sommar sen jag föddes :)
Älskar det! <3 <3 <3 <3 <3 <3 Vi har en stuga på landet där med landsvägar och 5 min från stranden med bil :D
/Christel & kaninerna! 
Vart på landet? Bor nämligen också på landet på en bondgård nära standen.
djurgården typ
/Christel & kaninerna! 
Okej, vet inte riktigt vart det ligger. Haha :). Du vill inte köpa kanin av mig? Såg att du letade. Dock inte utav den ras du letade efter. De är 75% lejonhuvad och 25% dvv, födda 15/1-12.
Min lillasyster vill ha en kanin, men den köper vi när vi flyttat, och vi är bara i gotland i en vecka, men tack ändå :)
/Christel & kaninerna! 
Okej, ingen fara :)
Jep:) Kan du svara på inlägget? :D
/Christel & kaninerna! 
?? :D
/Christel & kaninerna! 
Vad ska man svara på ditt inlägg? Du ställer ingen fråga och du vill inte ha kommentarer om att du är galen. Den som börjar prata med dig, tycker du blir för ot och tillrättavisar? (vill inte va dum, men du låter faktiskt lite otrevlig där i slutet
) Det finns faktiskt inte så mkt att svara, Mannez gjorde sitt bästa. Låter mest som du vill berätta att du ska bort o djuren ska vara på arkens zoo?
Mitt svar är: roligt med gotland, och ja de får det säkert ok på arkens..
Jaha oj!
Mannez, ledsen om jag verkade otrevlig, undrade om du kunde svara på inlägget, men ja…
minaniar, Jag tyckte jag ställde en fråga, men ledsen igen…
Jag vet att Mannez gjorde sitt bästa, jag undrade bara.
/Christel & kaninerna! 
Vad undrar du? 
Undrar du om vi tror att kaninerna kommer få det ok på arkens zoo?
Om det är det så tror jag att de kommer få det helt okej. Annars borde de inte ta på sig att ha pensionat för då skulle de få fett dåligt rykte. Men om du undrar över något får du väl fråga dem. T.ex. vad de gör om en kanin får akut magproblem.
Ditt inlägg är inte riktigt formulerat som en fråga. man får gissa vad du vill ha svar på.
Hehe jag kanske inte skrev tydligt,
ja jag undra om kaninerna skulle få de bra :)
/Christel & kaninerna! 
Vart på gotland? :)
Bacon, svaret är bacon.
djurgården :)
/Christel & kaninerna! 
#13 du kan ju fråga olika saker på arkens zoo och höra hur det funkar? samt fråga hur ofta kaninerna får tillsyn? om de får gå ut nåt? vad de gör om kaninen blir sjuk? osv, det är enda sättet att försäkra sig om att de får det bra. Men förmodligen får de det helt ok. Brukar vara djurskötarutbildade som jobbar på djuraffär ändå.
Ja, de har ju varit där förut, måste motionera dem innan bara..
/Christel & kaninerna! 
Jugarn?
Bacon, svaret är bacon.
jugarn?
Haha heter de de? inte på kartan i alla fall
/Christel & kaninerna! 
Ljugarn* Så stavas det :) Min mamma är därifrån :)
Bacon, svaret är bacon.
Jaha :) ja vi har ett hus där :)
/Christel & kaninerna!