(S) Två Kaninflickor
Säljer nu 2 av mina 2kaninhonor då jag dels ej behöver dom i min ovel och dels för att det inte klickat mellan oss.
Borgargatans Alexi
Alexi är en Hermelin/Lejonhuvad Dvv blandras i färgen
Svart Otter Brokad som ärfödd 17 Juni 2011 (har storleken som en ''högrest'' dvv). En kanin som vill komma till ett kaninvant hem där man kan jobba MYCKET med henne. Hon har på senare tid varit mycket ''rädd'' av sig och vill ej bli tagen i buren och inte bli buren, blir lätt stressad. Hon är som en enda stor muskel, så när hon sprattlar så måste man hålla ett fast grepp. Hon kan dock inte gå med andra kaniner, så egen bur vill hon ha. Hon är lite hopptränad och med rätt träning så kan hon nog gå långt. Men som sagt kaninvant hem är ett krav. Också stor plats så hon kan få springa av sig.

Miranda
Miranda är en lejonhuvad kanin (dubbelmanad) i färgen
Winertecknad Svart/Gul Japanteckand som är född Juni 2011 (vet ej exakt datum). Hon är en kanin som man näst intill bara kan älska. Lite feg i buren men otroligt snäll. Kan vara ibland i brunst som hon kan vara lite bitter men annars är hon jättetrevlig. Hon älskar att bli borstad, men kan ''skälla'' lite om man är på och petar för mycke på henne inne i buren. Hon vill ha en ganska stor yta (t.ex. en stor rasthage) att springa runt på, så hon kan få springa av sig. Extremt lite hoppad men kan nog bli bra hoppare då hon enligt uppfödare har lite hoppgener bakom sig.

(Fler och bättre bilder kan fixas)
Pris diskuteras, då vi hellre ser att hemmet är viktigare.
Finns i Kristianstad (Norra Skåne), men transport brukar kunna lösas, köparen står då för frakten. :)
Kan nås:
Här, antingen i tråden eller PM
mimy_thea@hotmail.com
www.borgargatanskaniner.weebly.com
eller 0733914990 :)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Miranda

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus